OGILVY O REKLAMIE
OGILVY O REKLAMIE

OGILVY O REKLAMIE

Tytuł oryginalny: Ogilvy on adveristing
Autor: David Ogilvy
Wydawnictwo: Studio Emka
EAN: 9788360652220
Okładka: Twarda
Data wydania: 2013
Język: polski
Ilość stron: 226
Wydawnictwo: Studio Emka
45.29
PLN
69,00 zł
45,29 zł
Oszczędzasz: 34% (24 zł)
Najtańsza wysyłka od: 9,99 zł

Koszt dostawy:

InPost Paczkomaty 24/7 od 9,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 10,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 11,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 12,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 15,99 zł
książka niedostępna

Opis produktu

Mimo że szczery aż do bólu i nieznośnie uparty, David Ogilvy to "najbardziej poszukiwany czarodziej branży reklamowej" (magazyn "Time"). Jest przedstawicielem reklamy wszech czasów, odnoszącym w niej największe sukcesy. Stworzył klasyczny przewodnik, będący kompendium skutecznej reklamy, a w nim: jak pisać trafne teksty reklamowe i skłonić ludzi, żeby je czytali; sześciu gigantów, twórców współczesnej reklamy; jak zrobić reklamę, która sprzeda produkt; seks w reklamie; 12 skutecznych reklam telewizyjnych i cztery nieskuteczne; przyszłość reklamy.

Recenzje

Średnia ocena:
Łącznie oddano głosów:
Data ostatniej:

Twoja ocena:

Twoje imię lub pseudonim:
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Przed dodaniem recenzji zapoznaj się z regulaminem.