Nowoczesna firma

Strategie organizacyjne na rzecz wydajności i rozwoju
The Modern Firm. Organizational for Performance and Growth
Kategoria: książka
Seria wydawnicza: Psychologia i Zarządzanie
Język książki: polski
Rok wydania: 2009
Wydanie: 1
ISBN: 9788323325703
Liczba stron: 222
Oprawa: Miękka
35.69 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
35,69 zł
Cena katalogowa: 41,99 zł
książka niedostępna
zapytaj o książkę
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 9,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,99 zł
InPost Paczkomaty 24/7 od 10,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 12,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 14,99 zł
  • Opis produktu
Firmy na całym świecie eksperymentują z nowymi modelami organizacyjnymi. Zmieniają swoje procedury, procesy i kultury korporacyjne, próbując zwiększyć wydajność i perspektywy wzrostu. W trakcie tego procesu zmienia się zakres działalności firmy, opracowują nowe schematy organizacyjne, na nowo definiują alokację władzy i odpowiedzialności decyzyjnej, reformują mechanizmy motywacji i wynagradzania pracowników, decydują, które działania prowadzić samodzielnie, a które zlecać innym wykonawcom, przekształcają systemy informacyjne oraz zmieniają grupowe przekonania, wartości i normy swoich pracowników.
W niniejszej książce John Roberts stwierdza, że pomiędzy tymi zmianami występują pewne przewidywalne, istotne związki, które pozwalają na wzrost i poprawę wydajności przedsiębiorstwa. Sukces wynika z równowagi pomiędzy elementami modelu organizacyjnego, strategii konkurencyjnej oraz środowiska zewnętrznego, w którym funkcjonuje firma. Osiągnięcie tego stanu wymaga holistycznego podejścia do problemu.
Nowoczesna firma przedstawia wartościowe koncepcje umożliwiające analizę wzajemnych zależności występujących pomiędzy składnikami modelu organizacyjnego, strategią i środowiskiem biznesowym. To napisane przystępnym stylem opracowanie jest owocem skrupulatnych badań, wzbogaconych licznymi przykładami, od osiemnastowiecznych firm trudniących się handlem futrami, do współczesnych gigantów rynku, takich jak BP i Nokia. Wreszcie książka podejmuje pytanie, dlaczego dziś dochodzi do tych wszystkich zmian organizacyjnych, sugerując jako ich przyczynę wzrost globalnej konkurencji i zmiany technologiczne.
Lektura Nowoczesnej firmy, napisanej przez jednego z czołowych ekonomistów i specjalistów w dziedzinie strategii i organizacji, pozwala na lepsze zrozumienie dzisiejszego świata biznesu. Książka z pewnością zainteresuje zarówno ekonomistów, studentów, jak i menedżerów
recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 134, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.

Polecamy także:

Cena katalogowa: 147,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 105,03 zł
Status: 36h
 
Cena katalogowa: 37,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 24,68 zł
Status: 36h
 
Cena katalogowa: 59,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 48,73 zł
Status: 36h
 
Cena katalogowa: 25,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 24,99 zł
Status: 36h
 
Cena katalogowa: 89,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 76,09 zł
Status: 36h
 
Cena katalogowa: 149,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 105,40 zł
Status: 36h
 
Cena katalogowa: 34,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 23,32 zł
Status: 36h
 
Cena katalogowa: 59,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 44,86 zł
Status: 36h
 
Cena katalogowa: 89,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 69,02 zł
Status: 36h
 
Cena katalogowa: 59,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 48,04 zł
Status: 36h
 
Facebook Instagram