Nowe spojrzenie na marketing
IMPROVING MARKETING EFFECTIVENESS
Kategoria:
Język książki: polski
ISBN: 8388931008
Liczba stron: 299
Oprawa: Miękka
31.78
PLN
Cena w niePrzeczytane.pl:
31,78 zł
Cena katalogowa:
36,00 zł
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy: |
Paczka w RUCHu |
od 5,99 zł |
Paczkomaty InPost |
od 9,99 zł |
Poczta Polska Odbiór w punkcie |
od 10,99 zł |
InPost - przesyłka kurierska |
od 11,99 zł |
Poczta Polska doręczenie pod adres |
od 11,99 zł |
FedEx - przesyłka kurierska |
od 12,99 zł |
Autor przeprowadza analizę kryzysu marketingu wieku średniego oraz pokazuje, w jaki sposób niezdecydowanie managementu przetarło szlak źle zaplanowanym inwestycjom opartym na mitach o jakości, satysfakcji klienta, innowacjach. Autor uczy, jak należy stworzyć zintegrowany, oparty na odpowiedniej wiedzy system, służący do skutecznego zaspokajania potrzeb klienta.