Nawigacja strategiczna. Komputerowe wspomaganie analizy strategicznej przedsiębiorstwa + CD

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Kategoria: książka
Język książki: polski
Rok wydania: 2007
ISBN: 9788375260892
Liczba stron: 368
Oprawa: Twarda
199.59 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
199,59 zł
Cena katalogowa: 209,00 zł
książka niedostępna
zapytaj o książkę
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 9,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,99 zł
InPost Paczkomaty 24/7 od 10,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 12,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 12,99 zł
  • Opis produktu
Program komputerowy, w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej, zamieszczony na płycie CD umożliwia między innymi opracowanie analizy strategicznej przedsiębiorstwa, biznesplanu i planu marketingowego, monitorowanie dynamiki portfela produktów, klientów i dostawców oraz przeanalizowanie finansowych aspektów strategii przedsiębiorstwa. Uzupełniająca program publikacja stanowi teoretyczną podbudowę poszczególnych segmentów tematycznych: - misja i cele firmy, - analiza strategiczna SWOT / TOWS, - analiza wieloczynnikowa, - analiza konkurencji, - badania i rozwój, - analiza produktu, - analiza portfelowa, - aspekty finansowe strategii, - kontrola strategiczna. Każdy rozdział składa się z części praktycznej, w której objaśniono, w jaki sposób pracować z programem komputerowym i zaprezentowano poszczególne okna programu, oraz z części teoretycznej wyjaśniającej główne pojęcia i terminy z zakresu zarządzania strategicznego i przedstawiającej teorię związaną z danym zagadnieniem.
recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 134, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.
Facebook Instagram