Naruszenie prywatności osób publicznych przez prasę Analiza cywilnoprawna

Wydawnictwo: Zakamycze
Kategoria: książka
Seria wydawnicza: MONOGRAFIE ZAKAMYCZA
Język książki: polski
Rok wydania: 2006
Wydanie: 1
ISBN: 837444214X
Liczba stron: 622
Oprawa: Twarda
59.85 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
59,85 zł
Cena katalogowa: 63,00 zł
książka niedostępna
zapytaj o książkę
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 9,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 11,99 zł
  • Opis produktu
Monografia stanowi pierwszą pogłębioną analizę cywilnoprawnych aspektów naruszenia prywatności osób publicznych przez prasę. Autorka podejmuje próbę wyznaczenia granic dozwolonej ingerencji prasy w prywatność osób publicznych. Praca obejmuje szereg istotnych zagadnień dotyczących m.in. konstrukcji prawa do prywatności, treści tego prawa, prawa do ochrony prywatności, w tym intymności osób publicznych, konfliktu pomiędzy wolnością prasy a ochroną prywatności. Stanowi prawnoporów-nawczą analizę modeli rozwiązań przyjętych w Polsce i w innych państwach systemu prawa stanowionego (w szczególności Niemiec i Francji), jak i systemu prawa zwyczajowego (zwłaszcza w USA i w Wielkiej Brytanii). W pracy zamieszczono bogatą dokumentację w postaci literatury przedmiotu i orzecznictwa sądowego polskiego i zagranicznego.

Słowa kluczowe:

recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 134, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.
Facebook Instagram Twitter YouTube