Największe wpadki rekinów biznesu Część 2 Poronione pomysły 2CD

Koszt dostawy: | ||
Paczka w RUCHu | od 5,99 zł | |
InPost - przesyłka kurierska | od 10,99 zł | |
Poczta Polska Odbiór w punkcie | od 10,99 zł | |
Paczkomaty InPost | od 11,99 zł | |
Poczta Polska doręczenie pod adres | od 11,99 zł | |
FedEx - przesyłka kurierska | od 12,99 zł |
- Opis produktu
Zawartość audiobooka:
Rodzaj nośnika: CD-Audio | Ilość nośników: 2 | Czas trwania: 2:14:18- Nośnik 1: Największe wpadki rekinów biznesuTyp ścieżki: CD-Audio
- Nota wydawcy
- Poronione pomysły
- Płatki zbożowe Kelloga. Ciepłe mleko, lodowate przyjęcir
- Sony i jej Godzilla. Wybryk potwora
- Siła proszku Persil. Jedna niezmywalna plama na reputacji Unilevera
- Pepsi. W pogoni za czystością
- Zakolczykowany Magiczny Ken. Przyjaciel Barbie wreszcie się ujawnił
- Komputer Hot Wheels. Stereotypizacja rynku
- Corfam. Namiastka skóry
- Niedymiące papierosy RJ Reynoldsa. Beznadziejny pomysł
- Oranjolt. Napój, który stracił kasę
- Nośnik 2: Największe wpadki rekinów biznesuTyp ścieżki: CD-Audio
- La Femme. Gdzie są różowe panienki?
- Radion. Jasnopomarańczowe pudełka to nie wszystko
- Szampon "Dotyk Jogurtu" firmy Clairol
- Porażki klasyczne
- New Coke
- Ford Edsel
- Ford Edsel
- Sony Betamax
- Arcy-Deluxe McDonald'sa
- Zakończenie
W cyklu "Porażki marek" przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych jak Kellog, Unilever, Reynolds, Coca Cola, Mc Donald's, Sony czy Pepsi.
W części 2 poznamy "Poronione pomysły" firm, które uporczywie twierdzą, że wiedzą lepiej niż ich klienci, co im jest potrzebne.
Najmądrzejsza nawet strategia marki nie spowoduje, że klient kupi towar, na który nie ma ochoty. Rzecz w tym, że to co firmy uważają za wspaniałe, klienci często traktują jako dziwactwo. Butelkowana woda mineralna dla psów?
To fantastyczny pomysł - twierdzi firma.
To jakiś żart! - odpowiada klient.
Nawet te firmy, które odnoszą sukcesy, miewają wielkie wpadki w związku z wprowadzeniem na rynek nietrafionych towarów.
Reynolds próbował wylansować niedymiące papierosy przeznaczone dla tych, którzy nie lubią zapachu dymu - a to przecież osoby niepalące!
Wiele marek przepada, ponieważ niewłaściwie przebadano jakiś pomysł. Przekonał się o tym Unilever, ogłaszając wypuszczenie silnie piorącego proszku o wymownej nazwie Persil Power. Kłopot w tym, że potrafił on likwidować nie tylko plamy, ale i same ubrania.
Porażek firm może być wiele.
W dramatycznych przypadkach niepowodzenie jest następstwem skandalu na wielka skalę, który wywołuje bojkot określonej marki.
Uczmy się więc na błędach innych.
Ta pouczająca lektura powinna się znaleźć w audiotece każdego menedżera.
Czas nagrania: 134'17
Czyta Marcin Styczeń
Format Audio CD