Multimedia w biznesie
Multimedia w biznesie

Multimedia w biznesie

Wydawnictwo: DIFIN Spółka Akcyjna
EAN: 9788372519610
Okładka: Miękka
Data wydania: 2008
Język: polski
Ilość stron: 208
Wydawnictwo: DIFIN Spółka Akcyjna
36.12
PLN
42,00 zł
36,12 zł
Oszczędzasz: 14% (6 zł)
Wyślemy w ciągu 2 godz. (1 szt. w magazynie)
Najtańsza wysyłka od: 6,99 zł

Koszt dostawy:

Paczka w RUCHu od 6,99 zł
InPost Paczkomaty 24/7 od 8,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 9,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 11,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 14,99 zł

Opis produktu

W książce omówiono istotę multimediów, składniki tego pojęcia (tekst, dźwięk, grafikę, animację i wideo), ich genezę, historię i typy, a także niezbędne urządzenia i instalacje. Wskazano na rolę poszczególnych elementów i technik w przekazie multimedialnym, szczególną uwagę poświęcając możliwościom zastosowań technologii multimedialnych.
Problem przeanalizowano w odniesieniu do specyficznych funkcji przedsiębiorstw: sprzedaży i marketingu, organizacji działalności, wspomagania decyzji, obiegu dokumentów, sprawozdawczości i zarządzania kadrami. W tym kontekście przedstawiono zasady planowania, przygotowania i wygłaszania prezentacji multimedialnych, które w szeroko rozumianej działalności biznesowej są coraz częściej wykorzystywane w szkoleniu personelu, z okazji targów, wystaw, zebrań zarządu.

Recenzje

Średnia ocena:
Łącznie oddano głosów:
Data ostatniej:

Twoja ocena:

Twoje imię lub pseudonim:
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Przed dodaniem recenzji zapoznaj się z regulaminem.