Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży

Neuromarketing w sprzedaży
The Buying Brain: Secrets for Selling to the Subconscious Mind
Tłumaczenie: Witkowska Magda
Wydawnictwo: Helion - Onepress
Język książki: polski
Rok wydania: 2011
ISBN: 978-83-246-3297-8
Liczba stron: 256
Oprawa: Miękka
43.41 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
43,41 zł
Cena katalogowa: 49,90 zł
książka niedostępna
zapytaj o książkę
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,59 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 7,59 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 8,59 zł
Paczkomaty InPost od 8,59 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 9,59 zł
  • Opis produktu

W głowie klienta

  • Jak działa mózg i jak można wpływać na jego decyzje?
  • Jak poznać prawdziwe oczekiwania i potrzeby klientów?
  • Jak tworzyć przekazy reklamowe, produkty i marki, które pokochają klienci?

To lektura obowiązkowa dla wszystkich praktyków marketingu, którzy poszukują możliwości dalszego rozwijania się w swojej dziedzinie.
David Poltrack,
dyrektor ds. badań, CBS Corporation
Odwołując się do zasad neurobiologii i strategii marketingowych, dr Pradeep tworzy nową dziedzinę neuromarketingu, której dorobek znajduje zastosowanie we wszystkich kategoriach działalności marketingowej.
Rajiv Lal,
profesor Uniwersytetu Harvarda, specjalista w dziedzinie handlu detalicznego
Pradeep jest motorem jednego z wiodących światowych laboratoriów marketingowych, dlatego z jego koncepcji korzystają największe i najskuteczniejsze firmy
David Meerman Scott,
specjalista ds. tworzenia strategii marketingowych

Techniki "neuro" w sprzedaży i marketingu

Tradycyjny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najściślejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować najskuteczniejsze znane Ci marketingowe narzędzia, jednak wynik tych działań jest zwykle jedną wielką niewiadomą. Zamiast siedzieć nad pustą filiżanką po kawie i liczyć, że może zadziała kreatywna zgadywanka lub nieskuteczne oraz przestarzałe techniki badawcze, skorzystaj z doświadczeń liderów rynku i pozwól, by działała moc neuromarketingu! Dzięki niemu zyskasz dostęp do konkretnych i rzeczywistych potrzeb oraz oczekiwań konsumentów i zdobędziesz realną przewagę konkurencyjną na zatłoczonym i zaśmieconym rynku.

Niniejsza książka zdradza tajemnicę dotyczącą tego, w jaki sposób i dlaczego mózg kupuje. Czerpie ona ze źródła najnowszej wiedzy neurobiologicznej i zawiera praktyczne wskazówki dla przedstawicieli świata biznesu, specjalistów ds. marketingu, projektantów, twórców stron internetowych, copywriterów i grafików. Wreszcie zyskujesz dostęp do informacji, które kryją się głęboko w umysłach Twoich klientów - tak głęboko, że oni sami często nie potrafią wytłumaczyć swoich decyzji. Dowiedz się, jak wykorzystać założenia neuromarketingu do kształtowania strategii Twojej marki, jak zmieniać produkt i modyfikować ceny, jakie metody analizy zastosować, żeby opakowania wyróżniały się na półkach, oraz jak nakłonić klientów, by podczas zakupów sięgnęli po Twój produkt.

  • Jak stworzyć komunikat, który trafi do mózgu dzięki zaangażowaniu wszystkich pięciu zmysłów?
  • Jakie strategie efektywnie działają na konsumentów po sześćdziesiątce?
  • Jak wykorzystywać preferencje kobiecego mózgu?
  • Jakie konkretnie zachowania konsumenckie cechują mózg matki?
  • Jak nakłonić do współpracy neurony lustrzane?
  • Jak zwiększyć szanse na sukces i obniżyć ryzyko porażki przy wdrażaniu nowego produktu?
  • Jak podświadomość reaguje na przekaz emitowany przez telewizję, internet i platformy mobilne?
  • Jak stworzyć neurologicznie najskuteczniejszą treść dla portali społecznościowych?

Patroni medialni:

recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Pamiętaj, że tylko recenzje, które są zamieszczone wyłącznie na naszej stronie, mogą wygrać 100 zł!
Sprawdź szczegóły w regulaminie.
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 134, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.

Polecamy także:

Cena katalogowa: 39,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 23,12 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 24,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 14,90 zł
Status: 48h
 
Cena katalogowa: 45,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 37,88 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 35,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 24,35 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 49,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 39,34 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 16,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 9,70 zł
Status: 48h
 
Cena katalogowa: 39,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 26,24 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 16,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 8,84 zł
Status: 48h
 
Cena katalogowa: 44,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 31,04 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 16,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 9,21 zł
Status: 48h
 
Cena katalogowa: 35,70 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 27,44 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 24,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 23,42 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 39,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 27,35 zł
Status: 48h
 
Cena katalogowa: 64,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 43,28 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 16,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 9,21 zł
Status: 48h
 
Cena katalogowa: 49,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 39,49 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 57,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 41,80 zł
Status: 48h
 
Cena katalogowa: 16,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 9,51 zł
Status: 48h
 
Cena katalogowa: 59,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 40,53 zł
Status: 48h
 
Cena katalogowa: 16,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 8,84 zł
Status: 48h
 
Cena katalogowa: 89,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 71,74 zł
Status: 24h
 
Facebook Instagram Twitter YouTube