Mikrotrendy

Małe siły, które niosą wielkie zmiany
Microtrends. The Small Forces Behind Tommorows Big Changes
Wydawnictwo: MT Biznes
Kategoria: książka
Język książki: polski
Rok wydania: 2009
Wydanie: 1
ISBN: 9788361040941
Liczba stron: 495
Oprawa: Twarda z obwolutą
66.75 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
66,75 zł
Cena katalogowa: 69,90 zł
książka niedostępna
zapytaj o książkę
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 9,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,99 zł
InPost Paczkomaty 24/7 od 10,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 12,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 14,99 zł
  • Opis produktu
Mark Penn, człowiek, który zidentyfikował Futbolowe Mamy jako kluczowych wyborców w kampanii reelekcyjnej prezydenta Clintona w 1996 roku, jest znany ze swojej zdolności do odkrywania stosunkowo małowidocznych wzorców zachowań w naszej kulturze – mikrotrendów, które posiadają wielki wpływ na gospodarkę, politykę oraz życie osobiste. Zaledwie jeden procent społeczeństwa, czyli trzy miliony ludzi,wystarcza do powstania biznesu lub ruchu społecznego.
Opierając się na najlepszych z dostępnych danych statystycznych, Penn identyfikuje ponad 70 mikrotrendów w sferach religii, wypoczynku, politykii życia rodzinnego, które zmieniają sposób, w jaki żyjemy. Są to między innymi:
• Ludzie przechodzący na emeryturę, ale kontynuujący pracę.
• Nastolatki interesujące się robieniem na drutach.• Maniacy komputerowi, którzy stają się najbardziej uspołecznioną grupą ludzi.
• Kobiety sterujące technologią.
• Ojcowie, którzy są starsi niż kiedykolwiek i spędzają więcej czasu ze swoimi dziećmi niż w przeszłości.
Aby trafnie zinterpretować rzeczywistość, należy przyjrzeć się danym i przeanalizować je. Doprowadzi to również do wniosku, że powszechna świadomość jest zawsze błędna i nieaktualna. Stany Zjednoczone przestały już być tyglem kulturowym. Staliśmy się zbiorem wspólnot z wieloma indywidualnymi gustami i stylami życia. Ten, kto rozpozna te pojawiające się grupy, zapewni sobie sukces.
Penn pokazuje czytelnikom, jak identyfikować mikrotrendy, które mogą przekształcić firmę, zdecydować o wyniku wyborów, zainicjować ruch społeczny lub zmienić czyjeś życie. We współczesnym świecie małe grupy mogą mieć największy wpływ na rzeczywistość.
recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 134, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.

Polecamy także:

Cena katalogowa: 49,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 42,67 zł
Status: 36h
 
Cena katalogowa: 42,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 32,88 zł
Status: 36h
 
Facebook Instagram