Między pragmatyzmem a konfucjańską moralnością

Dezideologizacja retoryki chińskiej polityki zagranicznej w okresie reform
Kategoria: książka
Język książki: polski
Rok wydania: 2012
Wydanie: 1
ISBN: 9788375258516
Liczba stron: 371
Oprawa: Miękka
45.31 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
45,31 zł
Cena katalogowa: 50,40 zł
książka niedostępna
zapytaj o książkę
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 10,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 10,99 zł
Paczkomaty InPost od 11,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 11,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 11,99 zł
  • Opis produktu
Analizy dotyczące polityki zagranicznej prowadzonej przez Chińską Republikę Ludową w większości koncentrują się na wymiarze materialnym lub strategicznym, rzadziej natomiast omawiane są zagadnienia dotyczące roli języka, sloganów, wprowadzanych nowych pojęć, dopasowywania argumentacji do dawnych haseł, przyjmowania nowej argumentacji czy też chińskiej tożsamości.
Nie można jednak wskazanych powyżej zagadnień bagatelizować czy przechodzić obok nich obojętnie. Przedstawiane słowo buduje tożsamość , a w przypadku państwa aktywnego na arenie międzynarodowej - tożsamość międzynarodową, rozumianą jako świadome odczuwanie własnej odrębności, która sama w sobie jest elementem oddziaływania na świadomość innych aktorów relacji globalnych czy regionalnych. Przedkładane argumenty służą przekonywaniu odbiorcy, a tym samym stają się immanentną częścią prowadzonej polityki zagranicznej, mającej z góry założone cele. Budują zatem ramy oddziaływania, co z czasem wykorzystywane jest dla osiągnięcia materialnych celów.
recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 134, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.
Facebook Instagram