Metody wyceny i kształtowania wartości przedsiębiorstwa
Kategoria:
Język książki: polski
Rok wydania: 2007
Wydanie: 1
ISBN: 8320816785
Liczba stron: 244
Oprawa: Kartonowa
44.11
PLN
Cena w niePrzeczytane.pl:
44,11 zł
Cena katalogowa:
51,90 zł
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy: |
Paczka w RUCHu |
od 5,99 zł |
Paczkomaty InPost |
od 9,99 zł |
Poczta Polska Odbiór w punkcie |
od 10,99 zł |
InPost - przesyłka kurierska |
od 11,99 zł |
Poczta Polska doręczenie pod adres |
od 11,99 zł |
FedEx - przesyłka kurierska |
od 12,99 zł |
Kategorie:
- Oferta produktowa,
- Podręczniki. Ćwiczenia i zadania,
- Poradniki,
- Wydawnictwa prawnicze,
- Oferta wydawnicza,
- Zarządzanie,
- Finanse / Bankowość / Giełda,
- Podatki / Rachunkowość,
- Księgowość,
- Nauka, biznes
We współczesnej gospodarce rynkowej trwa stałe poszukiwanie nowych, uwzględniających rosnącą konkurencję, metod zarządzania przedsiębiorstwem ukierunkowanych na maksymalizację jego wartości, a uściślając - maksymalizację kapitału własnego. Osiąganiu tak sformułowanego celu służy rozwój nurtu zarządzania określanego jako zarządzanie wartością przedsiębiorstwa. Prezentowana książka stanowi próbę ujęcia w sposób zwarty podstawowych problemów z tego obszaru, a celem Autora jest przybliżenie najważniejszych koncepcji wykorzystywanych w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa.