Media w komunikacji marketingowej organizacji usług publicznych

Podręcznik
Kategoria: książka
Język książki: polski
Rok wydania: 2018
Wydanie: 1
ISBN: 9788378754305
Liczba stron: 146
Oprawa: Miękka
Wymiary: B5
17.50 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
17,50 zł
Cena katalogowa: 17,50 zł
Pozycja jest obecnie:
dostępna
Status:
dostępne od ręki
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 9,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,99 zł
InPost Paczkomaty 24/7 od 10,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 12,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 12,99 zł
  • Opis produktu

Prezentowane opracowanie jest wyabstrahowaną częścią monografii pt. Komunikacja medialna placówek oświatowych jako instytucji usług publicznych autorstwa Zbigniewa Widery i Pawła Sarny. Z rozległego obszaru komunikacji wybrano temat komunikacji marketingowej ze wskazaniem w niej roli mediów. Zagadnienie to scharakteryzowano w działalności instytucji usług publicznych. Czytelnicy zapoznają się z ujęciami definicyjnymi i odnajdą kilka kontekstów przedstawionych zagadnień, rozpoczynając lekturę od rozdziału opisującego komunikację i jej narzędzie, jakim są media. Przy czym media będą rozumiane w ich klasycznym ujęciu, jako instytucje mediów, a także jako nowe media, w których komunikacja odbywa się za pośrednictwem Internetu i urządzeń mobilnych. Praca składa się z sześciu obszernych rozdziałów.

recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 134, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.
Facebook Instagram