Media w Polsce. Pierwsza władza IV RP?
Kategoria:
Język książki: polski
Rok wydania: 2007
ISBN: 9788360807385
Liczba stron: 444
Oprawa: oprawa broszurowa
35.70
PLN
Cena w niePrzeczytane.pl:
35,70 zł
Cena katalogowa:
37,00 zł
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy: |
Paczka w RUCHu |
od 5,99 zł |
Paczkomaty InPost |
od 9,99 zł |
Poczta Polska Odbiór w punkcie |
od 10,99 zł |
InPost - przesyłka kurierska |
od 11,99 zł |
Poczta Polska doręczenie pod adres |
od 11,99 zł |
FedEx - przesyłka kurierska |
od 12,99 zł |
Kategorie:
- Oferta produktowa,
- Nauki humanistyczne i społeczne,
- Filozofia i etyka,
- Socjologia,
- Podręczniki. Ćwiczenia i zadania,
- Podręczniki akademickie. Skrypty,
- Historia. Archeologia,
- Historia krajów i krain,
- Oferta wydawnicza,
- Nauka, biznes,
- Książki popularno-naukowe
W książce czytelnik znajdzie informacje na temat nowego usytuowania mediów publicznych i komercyjnych w Polsce.
Media w dzisiejszym świecie stały się potęgą. Niegdyś nazywane czwartą władzą, powoli stają się pierwszą. Mogą nie tylko informować o wydarzeniach, ale wydarzenia te kreować.
Publikacja ukazała się w serii "Edukacja medialna".
"Tytuł niniejszej publikacji Media w Polsce. Pierwsza władza IV RP? powoli staje się uzasadniony, gdyż zarówno politycy, jak i sami ludzie mediów, chętnie przypisują mediom rangę pierwszej władzy. Czy jest to jedynie figura stylistyczna czy trwała wartość - odpowiedzi niechaj poszukują sami Czytelnicy, którym przedstawiamy zbiór tekstów wytrawnych medioznawców, politologów, socjologów i kulturoznawców, którzy polem swoich badań uczynili media".
z Wprowadzenia
prof. dr hab. Marek Sokołowski, Katedra Socjologii, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski