Media i komunikowanie masowe
Media i komunikowanie masowe

Media i komunikowanie masowe

Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i internetu
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
EAN: 9788301143008
Okładka: Miękka
Data wydania: 2015
Język: polski
Ilość stron: 340
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
50.96
PLN
59,00 zł
50,96 zł
Oszczędzasz: 14% (8 zł)
Wyślemy w 48h
Najtańsza wysyłka od: 9,99 zł

Koszt dostawy:

InPost Paczkomaty 24/7 od 9,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 12,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 15,99 zł

Opis produktu

Najpopularniejszy polski podręcznik z dziedziny medioznawstwa i komunikacji masowej!

Książka:

syntetyczna i aktualna - niezbędna w pracy i na studiach;
przedstawia rzeczywisty stan wiedzy o środkach masowego komunikowania oraz ukazuje ich siłę i oddziaływanie społeczne;
w obecnym wydaniu prezentuje całkowicie nowy - uzupełniający rozważania na temat mediów - rozdział Ku społeczeństwu medialnemu oraz bibliografię najnowszych prac w języku polskim.

Pozycja polecana studentom nauk politycznych, dziennikarstwa, bibliotekoznawstwa, socjologii, psychologii, filmoznawstwa, kulturoznawstwa i europeistyki, a także praktykom - dziennikarzom, badaczom mediów, badaczom opinii publicznej, specjalistom od public relations i menedżerom medialnym.

Recenzje

Średnia ocena:
Łącznie oddano głosów:
Data ostatniej:

Twoja ocena:

Twoje imię lub pseudonim:
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Przed dodaniem recenzji zapoznaj się z regulaminem.