Mass media

Metody badań
Mass Media Research
Seria wydawnicza: MEDIA
Język książki: polski
Rok wydania: 2008
Wydanie: 1
ISBN: 9788323322825
Liczba stron: 671
Oprawa: Miękka
61.88 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
61,88 zł
Cena katalogowa: 73,49 zł
książka niedostępna
zapytaj o książkę
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 4,59 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 8,59 zł
Paczkomaty InPost od 9,59 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,59 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 11,59 zł
  • Opis produktu
W książce Mass media. Metody badań autorzy przedstawiają zrozumiałe wyjaśnienia metod i narzędzi używanych do prowadzenia efektywnych badań. Opisują różne typy metod badań ilościowych i jakościowych, ich wady i zalety oraz metodologię. Wskazują na znaczenie etyki jako podstawy badań – jak również ryzyka związanego z maskowaniem i mistyfikacją. Uczą, jak wyszukiwać potrzebne informacje w magazynach, czasopismach, literaturze i Internecie – oraz jak oceniać rzetelność tych danych. Mając zaś świadomość stale narastającego bogactwa materiałów dostępnych w sieci, autorzy podają wiele adresów stron internetowych pomocnych w efektywnych badaniach mass mediów.

Jest to bezsprzecznie najlepsza na rynku książka dla tych, którzy chcą się nauczyć, jak prowadzić badania w telekomunikacji.
John Wright, University of Florida

Jedna z najbardziej rzetelnych i autorytatywnych książek z dziedziny metodologii badań, odnosząca się wyłącznie do komunikowania masowego.
Shuhua Zhou, University of Alabama

Roger D. Wimmer (Ph.D., Bowling Green State University) jest założycielem Wimmer Research, firmy prowadzącej badania mass mediów.

Joseph R. Dominick (Ph.D., Michigan State University) jest profesorem w College of Journalism and Mass Communication na University of Georgia. Autor wielu książek; opublikował też liczne artykuły w czasopismach zajmujących się komunikacją, mediami, reklamą i teorią badań.
recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Pamiętaj, że tylko recenzje, które są zamieszczone wyłącznie na naszej stronie, mogą wygrać 150 zł!
Sprawdź szczegóły w regulaminie.
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: PROFIT M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. j. z siedzibą w Warszawie (00-110) Plac Defilad 1, Metro Centrum, lok. 2002 D, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000127896
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.

Polecamy także:

Cena katalogowa: 49,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 40,59 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 39,99 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 25,23 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 49,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 42,08 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 28,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 27,33 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 40,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 26,42 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 15,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 14,35 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 50,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 50,00 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 34,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 29,53 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Facebook Instagram Twitter YouTube