Marketing usług hotelarskich REA
Marketing usług hotelarskich REA

Marketing usług hotelarskich REA

Technik hotelarstwa
Wydawnictwo: REA
EAN: 9788375441499
Okładka: Miękka
Data wydania: 2009
Język: polski
Ilość stron: 212
Wydawnictwo: REA
35.02
PLN
40,30 zł
35,02 zł
Oszczędzasz: 12% (5 zł)
Najtańsza wysyłka od: 6,99 zł

Koszt dostawy:

Paczka w RUCHu od 6,99 zł
InPost Paczkomaty 24/7 od 8,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 9,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 11,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 14,99 zł
książka niedostępna

Opis produktu

MARKETING W HOTELARSTWIE - podręcznik adresowany do uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa.

Książka przedstawia w sposób praktyczny podstawowe wiadomości z marketingu, a ćwiczenia przeznaczone do samodzielnego wykonania umożliwiają uczniom połączenie teorii z praktyką.

Podręcznik składa się z siedmiu rozdziałów:
● rozdział I zawiera zagadnienia dotyczące marketingu oraz rynku usług hotelarskich;
● rozdział II przedstawia poszczególne instrumenty marketingowe (produkt/usługa, cena, dystrybucja, promocja, personel);
● rozdział III uczy, w jaki sposób zaprojektować i przeprowadzić proste badania marketingowe w hotelu;
● rozdział IV przedstawia zagadnienia z dziedziny zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwach hotelarskich;
● rozdział V zawiera elementy planowania działalności marketingowej oraz uczy, jak sporządzić prosty plan marketingowy;
● rozdział VI ostatni wyjaśnia zastosowanie mierników oceny działalności hotelarskiej.

Podręcznik został opracowany w oparciu o podstawę programową oraz standardami wymagań egzaminacyjnych dla zawodu technik hotelarstwa.

Recenzje

Średnia ocena:
Łącznie oddano głosów:
Data ostatniej:

Twoja ocena:

Twoje imię lub pseudonim:
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Przed dodaniem recenzji zapoznaj się z regulaminem.