Marketing partyzancki
Marketing partyzancki

Marketing partyzancki

Proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
EAN: 9788326412523
Okładka: Miękka
Data wydania: 2011
Język: polski
Ilość stron: 424
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
58.65
PLN
69,00 zł
58,65 zł
Oszczędzasz: 15% (10 zł)
DARMOWA WYSYŁKA!
Książkę w tej cenie wyślemy do Ciebie za darmo za pomocą:

Koszt dostawy:

książka niedostępna

Opis produktu

Nowatorskie metody docierania do klientów Jaya Conrada Levinsona wykorzystujące nowe technologie zrewolucjonizowały strategie marketingowe małych firm na całym świecie. W książce czytelnik znajdzie nie tylko sprawdzony oręż i wypróbowane taktyki marketingowego partyzanta, lecz także bardzo nowoczesne i jednocześnie niedrogie narzędzia służące powiększaniu udziału w rynku, m.in.:- 16 największych sekretów marketingu partyzanckiego,- przepis na kreatywny i niedrogi plan marketingowy,- strategie prowadzenia działań marketingowych za pomocą internetu, w tym pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach,- sposoby zastosowania nowych technologii medialnych, np. RSS, blog, podcasting czy marketing automatyczny,- wskazówki, jak zarządzać pracownikami w czasach telepracy i freelancingu.Marketing partyzancki to marketingowa biblia dla drobnych przedsiębiorców. Każdy właściciel małej firmy powinien mieć tę książkę w swojej podręcznej bibliotece!

Recenzje

Średnia ocena:
Łącznie oddano głosów:
Data ostatniej:

Twoja ocena:

Twoje imię lub pseudonim:
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Przed dodaniem recenzji zapoznaj się z regulaminem.