Marketing Podręcznik europejski
Marketing Podręcznik europejski

Marketing Podręcznik europejski

Tytuł oryginalny: PRINCIPLES OF MARKETING
EAN: 8320813581
Okładka: Twarda
Data wydania: 2002
Język: polski
Ilość stron: 1104
Wydawnictwo: PWE - Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
152.00
PLN
160,00 zł
152,00 zł
Oszczędzasz: 5% (8 zł)
Najtańsza wysyłka od: 11,99 zł

Koszt dostawy:

InPost Paczkomaty 24/7 od 11,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 15,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 15,99 zł
książka niedostępna

Opis produktu

W podręczniku omówiono : istotę i kategorie marketingu, jego rolę we współczesnym świecie, społeczną odpowiedzialność i etykę, zasady podejmowania decyzji marketingowych, zachowania nabywców indywidualnych i instytucjonalnych, badania marketingowe i informacje rynkowe, koncepcje segmentacji rynku i wyboru rynku docelowego, pozycjonowanie produktu, kształtowanie powiązań z nabywcami, kreowanie przewagi konkurencyjnej, instrumenty marketingu

Recenzje

Średnia ocena:
Łącznie oddano głosów:
Data ostatniej:

Twoja ocena:

Twoje imię lub pseudonim:
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Przed dodaniem recenzji zapoznaj się z regulaminem.