Marketing

Język książki: polski
Rok wydania: 2001
Wydanie: 1
ISBN: 8320813182
Liczba stron: 689
Oprawa: Miękka
55.19 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
55,19 zł
Cena katalogowa: 69,90 zł
książka niedostępna
zapytaj o książkę
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
Paczkomaty InPost od 9,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 9,99 zł
  • Opis produktu
Nowoczesny podręcznik, który w kompleksowy sposób ujmuje problematykę marketingu. Obecne wydanie zostało rozszerzone o kilka nowych tematów, takich jak marketing bezpośredni, opakowanie i marka produktu czy strategie marketingowe. Co więcej, w książce omówiono doświadczenia przedsiębiorstw z ostatnich lat.
recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Pamiętaj, że tylko recenzje, które są zamieszczone wyłącznie na naszej stronie, mogą wygrać 100 zł!
Sprawdź szczegóły w regulaminie.
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 134, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.

Polecamy także:

Cena katalogowa: 49,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 40,42 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 35,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 29,24 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 49,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 46,06 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 149,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 138,78 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 159,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 143,89 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 65,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 54,14 zł
Status: 24h
 
Facebook Instagram Twitter YouTube