Mapy strategii w biznesie
Mapy strategii w biznesie

Mapy strategii w biznesie

Jak przełożyć wartości na mierzalne wyniki
Tytuł oryginalny: Strategy maps
EAN: 9788374893527
Okładka: Miękka
Data wydania: 2011
Język: polski
Ilość stron: 496
Wydawnictwo: GWP – Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
66.92
PLN
99,90 zł
66,92 zł
Oszczędzasz: 32% (32 zł)
DARMOWA WYSYŁKA!
Książkę w tej cenie wyślemy do Ciebie za darmo za pomocą:

Koszt dostawy:

książka niedostępna

Opis produktu

Autorzy strategicznej karty wyników przedstawiają w tej książce nowe pomocne i skuteczne narzędzie – mapy strategii. Za pomocą wielu przykładów z doświadczeń czołowych firm światowych pokazują, w jaki sposób ułożyć mapy strategii, które pozwolą organizacjom:

uprościć strategie i ułatwić ich zrozumienie wszystkim pracownikom;
zidentyfikować te, które najbardziej przyczynią się do odniesienia sukcesu;
dopasować dostępną technologię, kapitał i kadrę w celu lepszego wpływania na efekt działań firmy;
znaleźć ewentualne luki i niedociągnięcia w planach i odpowiednio wcześnie je skorygować;
skutecznie wdrażać nowe strategie i plany w środowisku firmy.

Recenzje

Średnia ocena:
Łącznie oddano głosów:
Data ostatniej:

Twoja ocena:

Twoje imię lub pseudonim:
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Przed dodaniem recenzji zapoznaj się z regulaminem.