Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations
Kategoria:
Język książki: polski
Rok wydania: 2008
ISBN: 9788360583203
Liczba stron: 184
Oprawa: Miękka
18.94
PLN
Cena w niePrzeczytane.pl:
18,94 zł
Cena katalogowa:
33,00 zł
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy: |
Paczka w RUCHu |
od 5,99 zł |
InPost - przesyłka kurierska |
od 10,99 zł |
Poczta Polska Odbiór w punkcie |
od 10,99 zł |
Paczkomaty InPost |
od 11,99 zł |
Poczta Polska doręczenie pod adres |
od 11,99 zł |
FedEx - przesyłka kurierska |
od 12,99 zł |
Niniejsza publikacja ma charakter teoretyczno-empiryczny. Wśród jej głównych wyróżników znajduje się nie tylko prezentacja opracowanej przez autora metody badawczej, ale również możliwości jej zastosowania w zarządzaniu wizerunkiem firmy. Zasadniczym celem przygotowanego opracowania jest analiza możliwości wykorzystania macierzy celów wizerunkowych jako metody pomiaru efektów, jakie przynoszą wdrażane w różnych podmiotach działania public relations. Ponadto praca ma na celu wykazanie, w jakim stopniu stosowanie ww. macierzy umożliwi ujednolicenie metod pomiaru dotychczas wykorzystywanych przez praktyków i naukowców zajmujących się public relations.