MAGICZNA DRABINA DO SUKCESU

Magic Leader to Success
Wydawnictwo: Studio Emka
Język książki: polski
Rok wydania: 2007
Wydanie: 1
ISBN: 9788360652107
Liczba stron: 216
Oprawa: Miękka
17.29 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
17,29 zł
Cena katalogowa: 28,50 zł
książka niedostępna
zapytaj o książkę
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 3,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 7,99 zł
Paczkomaty InPost od 7,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 8,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 10,99 zł
  • Opis produktu
Czego właściwie o sukcesie może nas nauczyć człowiek, który urodził się sto dwadzieścia lat temu? Jakim cudem człowiek starszy o dwadzieścia pięć lat od forda T może rzucić światło na sposoby dochodzenia do sukcesu we współczesnym świecie?
Miliony ludzi, dążąc do jego osiągnięcia opierały się na teoriach Hilla zawartych w jego książkach i niezliczonych artykułach pomieszczonych na łamach renomowanych czasopism głównie Chicago i Nowego Jorku. Niektóre z tych pism współredagował.
Nie ma wątpliwości, że nie brakowało mu czytelników i słuchaczy i że dostarczał im dużo materiałów do przemyślenia. Ale wydajność Hilla jest po prostu oznaką wpływu, jaki wywierał, a nie jego przyczyną. Nie przestawał pisać, bo ludzie ciągle chcieli się czegoś od niego uczyć. Podstawę jego bogatej wiedzy stanowiły długie, wnikliwe badania. Przeprowadzał wywiady z ludźmi, którzy zmienili świat, którzy - jak powszechnie przyznawano - osiągnęli to, czego pragnęli. Spotykał jednak dużo więcej ludzi, którym nie udało się zrobić tego, co zamierzali. I z życia jednych i drugich, ludzi sukcesu i nieudaczników, wydestylował filozofię sukcesu opartą na zrozumieniu natury ludzkiej.
Książka ta przedstawia w niezwykle skondensowanej formie siedemnaście czynników, na podstawie których opracowana została filozofia sukcesu Napoleona Hilla.
W tym wydaniu "Drabiny do sukcesu" zamieszczono obszerne fragmenty pierwotnego tekstu i przedstawiono je ze współczesnym komentarzem potwierdzającym ponadczasowość i uniwersalność idei i koncepcji Hilla.
Aby książka mogła osiągnąć dodatkowo walor aktualności wyposażono ją w tzw. studia przypadków przywołane ze współczesnego świata biznesu.
recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Pamiętaj, że tylko recenzje, które są zamieszczone wyłącznie na naszej stronie, mogą wygrać 150 zł!
Sprawdź szczegóły w regulaminie.
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam dobrowolną zgodę na otrzymywanie od księgarni internetowej nieprzeczytane.pl z siedzibą w Warszawie informacji handlowych w tym kodów rabatowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).Zgoda może być odwołana w każdym czasie.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych przez nieprzeczytane.pl z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.)*
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.

Polecamy także:

Cena katalogowa: 70,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 64,50 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 59,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 54,36 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 19,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 11,45 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 57,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 52,52 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 70,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 68,24 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 59,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 43,30 zł
Status: Od ręki
 
Facebook Instagram Twitter YouTube