Kwalifikacja PGF.07. Podstawy reklamy cz.2
Kwalifikacja PGF.07. Podstawy reklamy cz.2

Kwalifikacja PGF.07. Podstawy reklamy cz.2

Wydawnictwo: EMPI2
EAN: 9788365149831
Data wydania: 2020
Ilość stron: 317
Wydawnictwo: EMPI2
34.15
PLN
35,00 zł
34,15 zł
Oszczędzasz: 2% (1 zł)
Wyślemy w 36h
Najtańsza wysyłka od: 9,99 zł

Koszt dostawy:

InPost Paczkomaty 24/7 od 9,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 12,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 12,99 zł

Opis produktu

Podręcznik obejmuje 7 rozdziałów. Zapoznaje m.in. z oprogramowaniem komputerowym w reklamie, językiem w reklamie, podstawami kompozycji obrazu, liternictwem, materiałami i technikami stosowanym w reklamie, tworzeniem wybranych produktów reklamowych oraz kalkulacją cen produktów reklamowych. Na końcu książki znajduje się bibliografia.

Recenzje

Średnia ocena:
Łącznie oddano głosów:
Data ostatniej:

Twoja ocena:

Twoje imię lub pseudonim:
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Przed dodaniem recenzji zapoznaj się z regulaminem.