Kultura newsów
News Culture
Kategoria:
Język książki: polski
Rok wydania: 2011
Wydanie: 1
ISBN: 8323321906
Liczba stron: 270
Oprawa: Kartonowa
33.77
PLN
Cena w niePrzeczytane.pl:
33,77 zł
Cena katalogowa:
35,00 zł
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy: |
Paczka w RUCHu |
od 5,99 zł |
Poczta Polska Odbiór w punkcie |
od 9,99 zł |
Poczta Polska doręczenie pod adres |
od 10,99 zł |
InPost Paczkomaty 24/7 |
od 10,99 zł |
InPost - przesyłka kurierska |
od 12,99 zł |
FedEx - przesyłka kurierska |
od 12,99 zł |
Doskonałe opracowanie, napisane w przejrzysty i przystępny sposób. Obejmuje szereg zagadnień, które powinny zainteresować studentów dziennikarstwa, socjologii, politologii, kulturoznawstwa oraz kultury medialnej. Przedstawione argumenty są wynikiem wnikliwych przemyśleń oraz dyskusji toczących się na temat wiadomości.Kultura newsów wprowadza czytelnika w zagadnienia związane z formami i praktykami dziennikarskimi, instytucjami medialnymi oraz odbiorcami wiadomości. Ukazuje z historycznej perspektywy powstanie "obiektywnego" dziennikarstwa prasowego, radiowego i telewizyjnego. Omawia sposób tworzenia oraz typowe formy wiadomości, a także proces, który zachodzi podczas ich odbioru i wcielania w codzienne życie czytelników, słuchaczy oraz widzów. Opracowanie porusza również tematykę seksizmu i rasizmu oraz ich wpływ na kształt relacji dziennikarskich.