Kto zabił zmianę?

Stań się skutecznym agentem zmiany w twojej organizacji
Who Killed Change? Solving the Mistery of Leading People Through Change
Wydawnictwo: MT Biznes
Język książki: polski
Rok wydania: 2013
ISBN: 9788377464298
Liczba stron: 2
Oprawa: pudełko plastikowe
14.39 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
14,39 zł
Cena katalogowa: 24,90 zł
książka niedostępna
zapytaj o książkę
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 9,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 11,99 zł
  • Opis produktu

Zawartość audiobooka:

Rodzaj nośnika: CD-MP3
  • Typ ścieżki: CD-MP3
Każdego dnia organizacje na całym świecie podejmują decyzje o wprowadzeniu ? bywa, że dużych i kosztownych ? zmian, w celu poprawienia istniejącego status quo. Jednak 50 do 70 procent tych prób jest nieudanych. Niektóre zmiany giną nagle, ale wiele umiera w cierpieniu przedłużającej się agonii rujnującej zasoby organizacji oraz morale i energię jej członków.
Kto zabija zmianę lub co przyczynia się do jej śmierci? W tym pasjonującym kryminale znajdziesz odpowiedź na to pytanie. Głównym bohaterem jest agent Mike McNally ? detektyw o stylu działania inspektora Colombo ? który prowadzi śledztwo w sprawie śmierci kolejnej zmiany. Agent McNally po kolei przesłuchuje trzynastu głównych podejrzanych, między innymi krótkowzroczną menadżerkę Wiktorię Wizję, stale opieszałego kierownika Piotra Prioryteta, dyrektorkę Klarę Komunikację, której zapalenie krtani uniemożliwia porozumiewanie się oraz kilka innych szemranych postaci.
Podejrzani zapewne wydają ci się znajomi i niewątpliwie znajdziesz podobne osoby w swojej firmie. Metoda rozwiązania zagadki przez McNally?ego zainspiruje cię do stania się skutecznym Agentem Zmiany w twojej organizacji.
W przewodniku na końcu książki znajdują się wskazania, jak krok po kroku wcielić w życie nauki płynące z tej historii. Kluczowe pytania pomogą ci ocenić jakość zmian wprowadzanych w twojej organizacji. Dowiesz się również jakie najlepsze działania możesz podjąć, by umożliwić dokonanie pożądanej zmiany i utrzymać jej rezultaty.
recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 134, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.
Facebook Instagram Twitter YouTube