Krew, pot i piksele

Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry
Blood, Sweat, and Pixels: The Triumphant, Turbulent Stories Behind How Video Games Are Made
Wydawnictwo: SQN
Kategoria: książka
Język książki: polski
Rok wydania: 2021
Wydanie: 1
ISBN: 9788381292436
Liczba stron: 368
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
28.92 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
28,92 zł
Cena katalogowa: 42,99 zł
Pozycja jest obecnie:
dostępna
Status:
dostępne od ręki
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 9,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,99 zł
InPost Paczkomaty 24/7 od 10,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 12,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 14,99 zł
  • Opis produktu
Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry – Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo?
Tworzenie gier komputerowych w dzisiejszych czasach jest często bardziej fascynujące niż efekt końcowy. Jason Schreier zabiera czytelników w niezwykłą podróż za kulisy przemysłu gier wideo, gdzie twórcą może być zespół 600 przepracowanych geeków lub jeden geniusz. Opisując artystyczne wyzwania stojące przed producentami, techniczne bariery, żądania graczy i pracę przypominającą robotę w korporacji, autor dochodzi do wniosku, że każda z gier jest swoistym cudem.
To podróż do istnego piekła, jakim jest świat twórców gier, a jednocześnie hołd dla wszystkich tych, którzy próbują sprostać niebotycznym oczekiwaniom otoczenia i stworzyć najlepszą grę, jaką tylko można sobie wyobrazić.
Tworzenie gier wideo to jedna z najbardziej rozwijających i ekscytujących rzeczy, jakie robiłem w ciągu ostatnich dwóch dekad kariery. Wspaniała książka Jasona Schreiera oddaje zarówno podekscytowanie, jak i piekło towarzyszące temu procesowi. Oto wciągające, inteligentne spojrzenie za grubą (i niepotrzebnie tajemniczą) zasłonę skrywającą pasjonujący świat.
Tom Bissell, autor książek o grach Gears of War, Uncharted i Battlefield
Tak wiele problemów kulturowych sprowadza się do braku zrozumienia specyfiki rozwoju i tworzenia gier. Jason otwiera kluczowe drzwi w tym tajemniczym przemyśle. Robi to w nadziei, że nauczy nas trochę więcej o swojej fascynacji.
Leigh Alexander, dziennikarka
Szczegółowa, dobrze napisana i co najważniejsze, opisująca wzloty i bolesne upadki wielu deweloperów i wytwórni. Niewykluczone, że będzie lekturą obowiązkową dla programistów w moim studiu.
Cliff Bleszinski, twórca gry Gears of War i założyciel Boss Key Productions
Opowieści zawarte w tej książce składają się na fascynujący, kompletny przegląd blasków i cieni związanych z tworzeniem gier.
Rami Ismail, współzałożyciel Vlambeer i twórca Nuclear Throne
Brutalna, szczera, ale koniec końców podnosząca na duchu.
Adam Conover
Największe tajemnice gier wideo w jednej książce:
Pillars of Eternity
Uncharted 4
Stardew Valley
Diablo III
Halo Wars
Dragon Age: Inkwizycja
Shovel Knight
Destiny
Wiedźmin 3
Star Wars 1313
recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 134, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.

Polecamy także:

Cena katalogowa: 31,50 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 26,93 zł
Status: 36h
 
Cena katalogowa: 50,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 42,75 zł
Status: 36h
 
Cena katalogowa: 34,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 25,36 zł
Status: 36h
 
Cena katalogowa: 50,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 42,75 zł
Status: 36h
 
Cena katalogowa: 39,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 23,66 zł
Status: 36h
 
Facebook Instagram