Kreowanie marek z pasją

CREATING PASSIONBRANDS
Tłumaczenie: Tichy Maciej
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Język książki: polski
Rok wydania: 2006
Wydanie: 1
ISBN: 8374840218
Liczba stron: 248
Oprawa: Miękka
Wymiary: B5
58.59 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
58,59 zł
Cena katalogowa: 63,00 zł
książka niedostępna
zapytaj o książkę
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 3,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 7,99 zł
Paczkomaty InPost od 7,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 8,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 10,99 zł
  • Opis produktu

W książce przedstawiono nowoczesne metody budowania silnej marki. Autorzy odchodzą od utartych zasad, zgodnie z którymi tworzone są marki o ograniczonej - przy obecnym szumie informacyjnym ? sile oddziaływania na konsumenta. Proponują nowatorską metodę kreowania marek z pasją, które trwale zapadną w świadomość klientów. Metoda ta jest oparta na następujących założeniach: - Stosowane obecnie praktyki zarządzania markami, niewolniczo podporządkowane zachciankom konsumentów, to droga prowadząca donikąd. - Marki muszą być oparte na silnym związku emocjonalnym z klientami: marki z pasją to marki, które ludzie nie tylko kupują, ale do których się przywiązują. - Marka musi być dobra w czymś, co jest dobre dla ludzi: marki z pasją sprawiają, że świat staje się lepszy. - Marki muszą być silnie związane z nowoczesnym życiem i mocno osadzone w możliwościach firmy.

Publikacja zawiera ciekawe, sprawdzone w praktyce propozycje kreowania marki od podstaw oraz zmian w budowie funkcjonującej już marki. Jest oparta na wynikach zakrojonych na dużą skalę badań i wywiadów z liderami ponad 40 marek zaliczonych przez autorów do marek z pasją, takich jak Google, Innocent, Camper, Emirates czy Co-operative Bank. Wykorzystano w niej również informacje z BrandZTM, bazy danych zawierającej informacje o ponad 23 tysiącach marek.

Słowa kluczowe:

recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Pamiętaj, że tylko recenzje, które są zamieszczone wyłącznie na naszej stronie, mogą wygrać 150 zł!
Sprawdź szczegóły w regulaminie.
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam dobrowolną zgodę na otrzymywanie od księgarni internetowej nieprzeczytane.pl z siedzibą w Warszawie informacji handlowych w tym kodów rabatowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).Zgoda może być odwołana w każdym czasie.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych przez nieprzeczytane.pl z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.)*
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.

Polecamy także:

Cena katalogowa: 70,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 68,25 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 44,99 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 43,37 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 38,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 36,62 zł
Status: Od ręki
 
Facebook Instagram Twitter YouTube