Kompendium wiedzy o marketingu
Wydawnictwo:
Kategoria:
Język książki: polski
Rok wydania: 2013
Wydanie: 1
ISBN: 9788301148379
Liczba stron: 358
Oprawa: Miękka
40.69
PLN
Cena w niePrzeczytane.pl:
40,69 zł
Cena katalogowa:
49,00 zł
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy: |
Paczka w RUCHu |
od 5,99 zł |
InPost - przesyłka kurierska |
od 10,99 zł |
Poczta Polska Odbiór w punkcie |
od 10,99 zł |
Paczkomaty InPost |
od 11,99 zł |
Poczta Polska doręczenie pod adres |
od 11,99 zł |
FedEx - przesyłka kurierska |
od 12,99 zł |
Kategorie:
- Oferta produktowa,
- Podręczniki. Ćwiczenia i zadania,
- Podręczniki akademickie. Skrypty,
- Encyklopedie, leksykony, słowniki tematyczne,
- Oferta wydawnicza,
- Pozostałe,
- Marketing,
- Nauka, biznes
Podręcznik - leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich zagadnień, jak: uwarunkowania działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumenty i strategie marketingowe. Zawiera również słowniczek pojęć i indeks rzeczowy. Na marginesach zamieszczono hasła, krótkie definicje i informacje dodatkowe.
Pozycja stanowi znakomitą podstawę do dalszej nauki, osobom niezwiązanym z marketingiem pomaga w zrozumieniu działań marketingowych, może też być znakomitym repetytorium systematyzującym wiedzę przed egzaminami.