Klucz do zarządzania strategicznego
Klucz do zarządzania strategicznego

Klucz do zarządzania strategicznego

Najważniejsze teorie pojęcia postaci
EAN: 9788301150846
Okładka: Miękka
Data wydania: 2007
Język: polski
Ilość stron: 334
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
11.62
PLN
14,90 zł
11,62 zł
Oszczędzasz: 17% (2 zł)
Najtańsza wysyłka od: 9,99 zł

Koszt dostawy:

InPost Paczkomaty 24/7 od 9,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 12,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 15,99 zł
książka niedostępna

Opis produktu

Co to jest mapa organizacji?
Na czym polega strategia emergentna?
Dlaczego Mary Parker Follet została uznana za proroka zarządzania?

Książka w przystępny sposób przybliża jeden z najbardziej kontrowersyjnych obszarów nauk ekonomicznych. Pokazuje, że zarządzanie strategiczne to nie tylko analiza zgodności decyzji menedżerów najwyższego szczebla lub zarządów z misją organizacji, ale również radzenie sobie w sytuacjach niepewności, konfliktowych, związanych z niestabilnością otoczenia, w którym funkcjonują firmy. Korzystanie z książki ułatwia alfabetyczny układ haseł.

Książka zawiera ponadto:

* odpowiedniki polskich terminów w języku angielskim,
* odnośniki do dodatkowych informacji i stron internetowych poszerzających wiedzę,
* rysunki i schematy,
* indeks,
* słowniczek angielsko-polski.

Niniejsza publikacja stanowi wszechstronny przewodnik po głównych tematach, pojęciach, terminach i ich twórcach ważnych dla teorii i praktyki zarządzania strategicznego.

Recenzje

Średnia ocena:
Łącznie oddano głosów:
Data ostatniej:

Twoja ocena:

Twoje imię lub pseudonim:
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Przed dodaniem recenzji zapoznaj się z regulaminem.