Klucz do marketingu Najważniejsze teorie pojęcia postaci

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Seria wydawnicza: KLUCZ DO...
Język książki: polski
Rok wydania: 2008
ISBN: 9788301154486
Liczba stron: 350
Oprawa: Miękka
32.16 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
32,16 zł
Cena katalogowa: 39,90 zł
Pozycja jest obecnie:
dostępna
Status:
Od ręki
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 3,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 7,99 zł
Paczkomaty InPost od 7,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 8,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 10,99 zł
  • Opis produktu
Na czym polega marketing relacji? Co to jest marketing ambientowy?
Kim był Michael Porter?

Nie musisz już przeszukiwać internetu i wertować wielu podręczników.

Klucz do marketingu w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem - marketingiem.
Wyjaśnia, że marketing, który spośród wszystkich dyscyplin wchodzących w skład nauk ekonomicznych cieszy się najgorszą opinią, gdyż kojarzy się z wprowadzaniem ludzi w błąd i manipulacją, w rzeczywistości odwołuje się do zasad etycznych, które często łamane są przez ludzi nie związanych z tą dziedziną.
Autorzy wzięli pod uwagę obecnie stosowaną terminologię i będący w powszechnym użyciu w środowisku marketingu żargon wykorzystywany w firmach na całym świecie. Zaprezentowali aktualny stan wiedzy a w szczególności skoncentrowali się na praktycznym jej wykorzystaniu. Korzystanie z książki ułatwia alfabetyczny układ haseł.

Klucz. zawiera ponadto:
- odpowiedniki polskich terminów w języku angielskim,
- odnośniki do dodatkowych informacji i stron internetowych poszerzających wiedzę,
- rysunki i schematy,
- wszechstronny indeks,
-słowniczek angielsko-polski,

Niniejsza publikacja stanowi wszechstronny przewodnik po głównych tematach, pojęciach, terminach i ich twórcach ważnych dla wiedzy i praktyki marketingu.

Klucz do marketingu to książka, którą zawsze warto mieć pod ręką.
recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Pamiętaj, że tylko recenzje, które są zamieszczone wyłącznie na naszej stronie, mogą wygrać 150 zł!
Sprawdź szczegóły w regulaminie.
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: PROFIT M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. j. z siedzibą w Warszawie (00-110) Plac Defilad 1, Metro Centrum, lok. 2002 D, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000127896
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.

Polecamy także:

Cena katalogowa: 34,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 31,33 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 80,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 51,66 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 40,01 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 25,80 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 49,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 33,68 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 50,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 32,27 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 50,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 32,27 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Facebook Instagram Twitter YouTube