Klient w centrum uwagi

Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi
Wydawnictwo: Helion - Onepress
Język książki: polski
Rok wydania: 2018
ISBN: 9788328342965
Oprawa: Digipack
29.36 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
29,36 zł
Cena katalogowa: 39,90 zł
książka niedostępna
zapytaj o książkę
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 4,59 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 8,59 zł
Paczkomaty InPost od 9,59 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,59 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 11,59 zł
  • Opis produktu

Zawartość audiobooka:

Rodzaj nośnika: CD-MP3Czas trwania: 5:13:36
  • Typ ścieżki: CD-MP3
Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych, jakie nasza firma oferuje w pakiecie. Tak zwane pozytywne doświadczenie klienta czyni cuda. Jednak praca w zespole obsługi nie należy do łatwych. Dobrze wie o tym autor niniejszej książki, który ze swoimi klientami kontaktuje się osobiście od trzydziestu lat.

Za pośrednictwem niniejszej książki Robert Zych, handlowiec, trener i szef firmy, dzieli się z Tobą własnymi doświadczeniami i wiedzą z zakresu obsługi klienta, jaką zdobył w ciągu ponad ćwierćwiecza zawodowej aktywności. Sięga nie tylko po uniwersalne praktyki znane na całym świecie. Pamięta też o specyfice klienta polskiego. Analizuje proces podejmowania decyzji zakupowych. Zdradza sztuczki pozwalające wypracować pozytywną postawę wobec klientów oraz... narzuconych przez zagraniczną centralę procedur postępowania, które nijak mają się do realiów naszego rynku. Podpowiada, jak bronić się przed klientem trudnym. Wszystko po to, byście obaj ? Ty i Twój klient ? mieli wyłącznie pozytywne doświadczenia!

Czyta Marcin Fugiel
recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Pamiętaj, że tylko recenzje, które są zamieszczone wyłącznie na naszej stronie, mogą wygrać 100 zł!
Sprawdź szczegóły w regulaminie.
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: PROFIT M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. j. z siedzibą w Warszawie (00-110) Plac Defilad 1, Metro Centrum, lok. 2002 D, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000127896
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.

Polecamy także:

Cena katalogowa: 29,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 21,71 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 39,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 36,01 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 47,21 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 39,61 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 60,00 zł
60,00 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 33,03 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 28,06 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 37,80 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 33,19 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 69,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 61,50 zł
Status: Od ręki
 
Facebook Instagram Twitter YouTube