Kapitał intelektualny spojrzenie z perspektywy interesariuszy

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Kategoria: książka
Seria wydawnicza: Zarządzanie i marketing
Język książki: polski
Rok wydania: 2006
ISBN: 8374840226
Liczba stron: 288
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wymiary: B5
50.90 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
50,90 zł
Cena katalogowa: 63,00 zł
książka niedostępna
zapytaj o książkę
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 10,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 10,99 zł
Paczkomaty InPost od 11,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 11,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 11,99 zł
  • Opis produktu
W książce autorzy uzasadniają i przekonują, że współcześnie nie można już łączyć konkurencyjności firmy jedynie z poziomem i efektywnością wykorzystania jej zasobów materialnych i niematerialnych będących w jej dyspozycji. W polskich warunkach jest to zadanie ambitne, ale według autorów jak najbardziej realne, konieczne i pilne.
Menedżerowie krajowych firm powinni podchodzić do tego wyzwania przede wszystkim poprzez analizę własnego modelu biznesowego, a także kategoryzowanie i pomiar kapitału intelektualnego dla wewnętrznych interesariuszy oraz wycenę i udostępnianie informacji o kapitale intelektualnym zewnętrznym interesariuszom. Książkę cechuje:
- prezentacja sposobu myślenia i działania menedżerów, którzy nie interesują się nowinkami teoretycznymi, ale oczekują praktycznych propozycji, które są dostosowane do warunków ich działania i pozwolą in osiągnąć istotne korzyści biznesowe;
- modułowy układ, który pozwala czytelnikowi skoncentrować się na tych elementach, które uzna za najbardziej przydatne i wartościowe;
- kompleksowe przedstawienie najnowszych propozycji w zakresie pomiaru i wyceny kapitału intelektualnego firmy oraz formułowanie jasnych wskazówek, jak menedżerowie mogą wykorzystać tę wiedzę w swoich firmach;
- przedstawianie licznych przykładów (krajowych i światowych firm), które wprowadzają w tematykę poruszaną w poszczególnych rozdziałach, a także inspirują do poszukiwanie rozwiązań adekwatnych do warunków działania krajowych firm.
Książka jest przeznaczona dla kadry menedżerskiej, właścicieli firm, inwestorów, analityków finansowych, członków rad nadzorczych, pracowników naukowych i studentów kierunków ekonomicznych wyższych uczelni.
recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 134, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.
Facebook Instagram