Kapitał intelektualny spojrzenie z perspektywy interesariuszy

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Seria wydawnicza: Zarządzanie i marketing
Język książki: polski
Rok wydania: 2006
ISBN: 8374840226
Liczba stron: 288
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wymiary: B5
58.59 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
58,59 zł
Cena katalogowa: 63,00 zł
książka niedostępna
zapytaj o książkę
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 3,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 7,99 zł
Paczkomaty InPost od 7,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 8,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 10,99 zł
  • Opis produktu
W książce autorzy uzasadniają i przekonują, że współcześnie nie można już łączyć konkurencyjności firmy jedynie z poziomem i efektywnością wykorzystania jej zasobów materialnych i niematerialnych będących w jej dyspozycji. W polskich warunkach jest to zadanie ambitne, ale według autorów jak najbardziej realne, konieczne i pilne.
Menedżerowie krajowych firm powinni podchodzić do tego wyzwania przede wszystkim poprzez analizę własnego modelu biznesowego, a także kategoryzowanie i pomiar kapitału intelektualnego dla wewnętrznych interesariuszy oraz wycenę i udostępnianie informacji o kapitale intelektualnym zewnętrznym interesariuszom. Książkę cechuje:
- prezentacja sposobu myślenia i działania menedżerów, którzy nie interesują się nowinkami teoretycznymi, ale oczekują praktycznych propozycji, które są dostosowane do warunków ich działania i pozwolą in osiągnąć istotne korzyści biznesowe;
- modułowy układ, który pozwala czytelnikowi skoncentrować się na tych elementach, które uzna za najbardziej przydatne i wartościowe;
- kompleksowe przedstawienie najnowszych propozycji w zakresie pomiaru i wyceny kapitału intelektualnego firmy oraz formułowanie jasnych wskazówek, jak menedżerowie mogą wykorzystać tę wiedzę w swoich firmach;
- przedstawianie licznych przykładów (krajowych i światowych firm), które wprowadzają w tematykę poruszaną w poszczególnych rozdziałach, a także inspirują do poszukiwanie rozwiązań adekwatnych do warunków działania krajowych firm.
Książka jest przeznaczona dla kadry menedżerskiej, właścicieli firm, inwestorów, analityków finansowych, członków rad nadzorczych, pracowników naukowych i studentów kierunków ekonomicznych wyższych uczelni.
recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Pamiętaj, że tylko recenzje, które są zamieszczone wyłącznie na naszej stronie, mogą wygrać 150 zł!
Sprawdź szczegóły w regulaminie.
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam dobrowolną zgodę na otrzymywanie od księgarni internetowej nieprzeczytane.pl z siedzibą w Warszawie informacji handlowych w tym kodów rabatowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).Zgoda może być odwołana w każdym czasie.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych przez nieprzeczytane.pl z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.)*
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.

Polecamy także:

Cena katalogowa: 46,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 44,85 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 45,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 41,46 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 48,30 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 37,92 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Facebook Instagram Twitter YouTube