Kampanie wyborcze – studium przypadku

Kategoria: książka
Język książki: polski
Rok wydania: 2009
Wydanie: 1
ISBN: 9788376111117
Oprawa: Miękka
29.14 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
29,14 zł
Cena katalogowa: 35,00 zł
książka niedostępna
zapytaj o książkę
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 9,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,99 zł
InPost Paczkomaty 24/7 od 10,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 12,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 14,99 zł
  • Opis produktu
Książka, którą oddajemy w ręce czytelnika powstała jako rezultat programu badawczego, w ramach którego studenci, jak również młodzi adepci nauki, analizowali na przykładach przebieg rywalizacji wyborczej. Zamieszczono więc w niniejszym zbiorze zarówno teksty opracowujące polskie kampanie, jak również badające rywalizację wyborczą polityków w innych państwach, m.in.: w USA, Rosji, Francji, na Ukrainie, czy Białorusi.
fragment wstępu

recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 134, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.
Facebook Instagram