Język nowych mediów
Język nowych mediów

Język nowych mediów

Tytuł oryginalny: The Language of New Media
Autor: Manovich Lev
Wydawnictwo: Łośgraf
EAN: 9788362726349
Okładka: Miękka
Data wydania: 2011
Język: polski
Ilość stron: 484
Wydawnictwo: Łośgraf
37.05
PLN
39,00 zł
37,05 zł
Oszczędzasz: 5% (2 zł)
Najtańsza wysyłka od: 9,99 zł

Koszt dostawy:

InPost Paczkomaty 24/7 od 9,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 11,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 12,99 zł
książka niedostępna

Opis produktu

Kalifornijskiego w San Diego, artysta i teoretyk nowych mediów, jest autorem książek Soft Cinema: Navigating the Database (2005) oraz Tekstura: Russian Essays on Visual Culture (1993).Język nowych mediów to tłumaczenie głośnej i klasycznej już książki Lva Manovicha The Language of New Media, uważanej za jedno z najważniejszych dzieł teoretycznych o nowych mediach. Książka opisuje ?pewien szczególny fragment współczesnej kultury napędzany przez hybrydyczną estetykę, fragment, w którym logika pracujacego w sieci komputera przecina się z logiką wielu ustanowionych wcześniej kulturowych form?. Manovich sytuuje nowe media w perspektywie historycznej, omawia ich różne aspekty i traktuje ?jako wspólny obszar, pole bitwy, rywalizacji i twórczego napięcia między energiami przeszłości i teraźniejszości?.Książkę poleca tygodnik ?Polityka?.

Recenzje

Średnia ocena:
Łącznie oddano głosów:
Data ostatniej:

Twoja ocena:

Twoje imię lub pseudonim:
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Przed dodaniem recenzji zapoznaj się z regulaminem.