Jakość usług medycznych Instrumenty i modele

Wydawnictwo: CeDeWu
Język książki: polski
Rok wydania: 2018
Wydanie: 2
ISBN: 9788381020770
Liczba stron: 300
Oprawa: Miękka
Wymiary: B5
55.28 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
55,28 zł
Cena katalogowa: 69,00 zł
Pozycja jest obecnie:
dostępna
Status:
24h
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 6,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 8,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 9,99 zł
Paczkomaty InPost od 9,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 9,99 zł
  • Opis produktu
W książce zaprezentowano możliwości, jakie stwarza wdrożenie i stosowanie określonych instrumentów i modeli zarządzania jakością w obszarze usług medycznych. Autorkę do powstania książki zainspirował fakt uczestniczenia w pracach grupy roboczej przy Urzędzie Marszałkowskim Województwa Pomorskiego, zajmującej się opracowaniem wieloletniego programu doskonalenia jakości w jednostkach wykonujących działalność leczniczą, w ramach Regionalnego Programu Strategicznego „Zdrowie dla Pomorzan", oraz współorganizowanie i współprzewodniczenie cyklom seminariów i konferencji, odbywających się w Gdańsku w ramach HQ Forum (Healthcare Quality Forum), których rolą jest promowanie nowoczesnych metod zarządzania jakością w opiece zdrowotnej. W monografii ilustrowanej wieloma przykładami oraz studiami przypadków odnoszącymi się do specyfiki tej opieki przedstawiono:
• rolę i istotę jakości oraz bezpieczeństwa usług medycznych,
• różnorodne koncepcje zarządzania jakością, w tym TQM, Kaizen, Lean Management oraz Six Sigma,
• narzędzia i metody zarządzania jakością o charakterze ogólnym, jak również specyficznym, np. metodę HFMEA czy MedCARVER+Shock,
• podstawowe modele doskonałości, a także ideę i znaczenie takich inicjatyw, jak benchmarking, dobre praktyki oraz samoocena.

Książka, oparta na bogatym przeglądzie rodzimej i zagranicznej literatury przedmiotu, jest zaadresowana do naukowców, doktorantów oraz studentów zajmujących się problematyką zarządzania jakością usług medycznych, w tym do profesjonalistów medycznych, którzy mogą w niej znaleźć wiele rozwiązań, pozwalających im samym oraz ich organizacjom funkcjonować skuteczniej i doskonalej dla dobra swoich pacjentów.
recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Pamiętaj, że tylko recenzje, które są zamieszczone wyłącznie na naszej stronie, mogą wygrać 100 zł!
Sprawdź szczegóły w regulaminie.
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 134, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.
Facebook Instagram Twitter YouTube