Jakość i marketing usług medycznych
Jakość i marketing usług medycznych

Jakość i marketing usług medycznych

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
EAN: 9788376012094
Okładka: Miękka
Data wydania: 2008
Język: polski
Ilość stron: 336
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
50.44
PLN
52,00 zł
50,44 zł
Oszczędzasz: 3% (2 zł)
Najtańsza wysyłka od: 5,99 zł

Koszt dostawy:

Paczka w RUCHu od 5,99 zł
InPost Paczkomaty 24/7 od 6,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 9,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 11,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 14,99 zł
nakład wyczerpany zapytaj o książkę

Opis produktu

Celem książki jest wskazanie kierunków i metod działania placówek opieki zdrowotnej zapewniających doskonalenie jakości usług i w rezultacie zadowolenie pacjentów w zmieniającym się i specyficznym, ze względu na relację personel medyczny - pacjent, systemie ochrony zdrowia. W publikacji zaprezentowano: sposoby definiowania jakości i metody jej pomiaru zastosowanie marketingu relacji w zakładach opieki zdrowotnej specyfikę relacji lekarz-pacjent wyniki badań przeprowadzonych wśród pacjentów i lekarzy Adresaci: Książka skierowana jest do menedżerów zarządzających zakładami opieki zdrowotnej, studentów kierunków medycznych, zarządzania i zdrowia publicznego, a jej lektura pozwoli zobaczyć, jakie działania i procesy mogą sprawić, że placówka opieki zdrowotnej będzie odbierana przez pacjentów jako oferująca świadczenia medyczne najwyższej jakości, przyjazna i dbająca o chorego oraz holistycznie zainteresowana pacjentem. Zdobyta wiedza niech będzie zachętą do spojrzenia na swoją organizację oczyma pacjentów i pomoże zaplanować właściwą strategię działania.

Recenzje

Średnia ocena:
Łącznie oddano głosów:
Data ostatniej:

Twoja ocena:

Twoje imię lub pseudonim:
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Przed dodaniem recenzji zapoznaj się z regulaminem.