Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów
Wydawnictwo:
Kategoria:
Język książki: polski
Rok wydania: 2006
ISBN: 8374840366
Liczba stron: 159
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
65.89
PLN
Cena w niePrzeczytane.pl:
65,89 zł
Cena katalogowa:
69,00 zł
Pozycja jest obecnie:
nakład wyczerpany
Koszt dostawy: |
Paczka w RUCHu |
od 5,99 zł |
Paczkomaty InPost |
od 9,99 zł |
InPost - przesyłka kurierska |
od 11,99 zł |
FedEx - przesyłka kurierska |
od 12,99 zł |
Poczta Polska Odbiór w punkcie |
od 19,99 zł |
Poczta Polska doręczenie pod adres |
od 24,99 zł |
Podręcznik zawiera pełny wykład przedmiotu ?prawo zabezpieczenia społecznego" (ubezpieczenia społeczne, powszechne ubezpieczenie zdrowotne, bezrobocie, świadczenia rodzinne, pomoc społeczna). Zagadnienia ogólne zostały ograniczone do niezbędnego minimum, wiele natomiast miejsca poświęcono uporządkowaniu pojęć oraz statusowi prawnemu podmiotów, ich uprawnieniom, obowiązkom i odpowiedzialności, z szerokim wykorzystaniem nowszego (po reformie rozpoczętej w 1997 r.) orzecznictwa sądów i Trybunału Konstytucyjnego, często na tle konkretnego stanu faktycznego. Daje to dobry wgląd w mechanizm stanowienia i stosowania prawa zabezpieczenia społecznego. Autor nie rezygnuje z krytycznej analizy dokonanych reform, zwłaszcza w zakresie ubezpieczenia emerytalnego i powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego, ale zasadniczy tok wywodu dotyczy obowiązującego prawa (stan prawny uwzględniono na dzień! stycznia2006 r.).Książka przeznaczona jest głównie dla studentów prawa i administracji, ale sposób wykładu zachęca tez do studiowania zabezpieczenia społecznego jako przedmiotu innych dyscyplin naukowych oraz ma na uwadze potrzeby praktyki w zakresie administracyjnego i sądowego stosowania prawa zabezpieczenia społecznego.