Jak rozmawiać z klientami
How to talk to costomers
Kategoria:
Język książki: polski
Rok wydania: 2009
ISBN: 9788361040705
Liczba stron: 286
Oprawa: oprawa broszurowa
37.98
PLN
Cena w niePrzeczytane.pl:
37,98 zł
Cena katalogowa:
39,90 zł
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy: |
Paczka w RUCHu |
od 5,99 zł |
InPost - przesyłka kurierska |
od 10,99 zł |
Poczta Polska Odbiór w punkcie |
od 10,99 zł |
Paczkomaty InPost |
od 11,99 zł |
Poczta Polska doręczenie pod adres |
od 11,99 zł |
FedEx - przesyłka kurierska |
od 12,99 zł |
Kategorie:
- Oferta produktowa,
- Nauki humanistyczne i społeczne,
- Psychologia,
- Poradniki,
- Oferta wydawnicza,
- Ekonomia,
- Zarządzanie,
- HR / Zasoby ludzkie,
- Marketing,
- Nauka, biznes
Klient rzadko bywa rozpieszczany. Raz na jakiś czas trafia nam się jednak okazja doświadczenia prawdziwie pięknych momentów ? chwil, które decydują o zakupie, wprawiają w dobry nastrój, budują opinię o firmie. Magia? A może po prostu MAGIC?
W tej książce znajdziesz wiele rozważań dotyczących sfery relacji na styku sprzedawca-klient, wspartych przykładami z życia i anegdotami. Ich wspólną cechą jest rozmowa z klientem, a więc to, z czym każdy sprzedawca boryka się na co dzień. Diane Berenbaum i Tom Larkin, autorzy nowatorskiej metody szkolenia pracowników zwanej MAGIC, przybliżą ci tajniki skutecznej komunikacji z klientem i podadzą wiele cennych wskazówek oraz ćwiczeń pomocnych w kontrolowaniu i rozwijaniu tej umiejętności.
MAGIC to nie jest prosty zestaw formułek gwarantujących sukces. To proces samodoskonalenia i zmiany postaw. To sposób bycia nastawiony na respektowanie drugiej osoby. To zestaw prostych ćwiczeń i doświadczeń, które pomogą ci otworzyć oczy na ten najważniejszy element codziennej pracy. Albo nawet życia ? wszak komunikacja jest podstawą naszej społecznej egzystencji.
Wielokrotnie sprawdzana i doskonalona metoda 33 kroków MAGIC pomoże ci ocenić, zmierzyć i rozwinąć zdolności komunikacyjne. W tej książce znajdziesz także wiele pomysłów na budowanie i umacnianie relacji w zespole oraz wiele praktycznych uwag dotyczących kompleksowego szkolenia pracowników w zakresie komunikacji.