It bag. Historia torebką pisana

Wydawnictwo: LUCKY
Rok wydania: 2018
ISBN: 9788365351562
Liczba stron: 240
Oprawa: Twarda
29.31 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
29,31 zł
Cena katalogowa: 52,49 zł
Pozycja jest obecnie:
dostępna
Status:
Od ręki
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 4,59 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 8,59 zł
Paczkomaty InPost od 9,59 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,59 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 11,59 zł
  • Opis produktu
Torebka – dumna królowa damskich dodatków. Coś więcej niż praktyczny przedmiot. Jest jednocześnie wyrazem stylu i powiernikiem tego, co współczesna kobieta chce mieć zawsze pod ręką. Jeśli posiada odpowiednią metkę, może być traktowana jako synonim luksusu, wyznaczający status społeczny właścicielki. Nieprzypadkowo co jakiś czas pojawia się nowy kultowy model, nowa „It Bag”, współczesny obiekt pożądania. Torebka to prestiż. Torebka to biznes. Wiele znaczących marek i projektantów zaczynało swoją przygodę ze światem mody właśnie od projektowania torebek.Trudno uwierzyć, że historia damskiej torebki zaczęła się stosunkowo niedawno i dopiero XX wiek okazał się dla niej przełomowy. Co takiego się zmieniło, że stała się niezbędna? W jaki sposób zyskała status najważniejszego dodatku? Jakie modele są najlepsze w podróży? Którzy projektanci dali się ponieść fantazji? Czy torebki miały swoje ambasadorki? Jak to możliwe, że jakiś model wart jest tyle co średniej klasy samochód? Które torebki zyskały miano kultowych i czym sobie na to zasłużyły?Ta książka zabierze w podróż, po której torebka będzie…
recenzje czytelników
2018-08-12 15:06:25
Beata dodał recenzję:
Książka jest dla mnie wielkim rozczarowaniem. Jako fanka torebek i posiadaczka kilkudziesięciu sztuk nie mogłam się doczekać przeczytania "Historii torebką pisanej". Niestety czar prysł po kilku stronach. O największej wadzie za chwilę, najpierw kilka minusów. O historii rozwoju torebek jest niewiele, o ich miejscu w historii prawie nic. Można dowiedzieć się jakie były ulubione modele znanych kobiet, ale jest ich tylko kilka i powtarzają się na łamach książki. Jest zarys życiorysów najbardziej znanych projektantów, są nurty w kulturze i modzie, ale nie nawiązują w pełni do torebek z danego okresu. W książce jest dużo powtórzeń, a treść nie jest odkrywcza. Największym zarzutem jest brak zdjęć albo chociaż rysunków torebek wymienianych w powyższej książce. Rozumiem że niemożliwe jest zamieszczenie zdjęcia każdej torebki wymienionej w książce, ale tych najważniejszych wypadałoby. Zamiast tego jest kilka stron znaczków, ślaczków i "bazgroł". Czytając książkę musiałam sprawdzać w google jak wyglądały wymienione modele, a nie na tym powinna polegać lektura. Są narysowane modele "chanelki" i torebka Prady oraz dwa woreczki, ale jak na książkę o modzie wygląda to słabo. Autorka niekiedy wymienia kilkanaście modeli na stronie licząc chyba na to że każdy czytelnik wie dokładnie jak wyglądają. Książka o tej tematyce miała szalony wręcz potencjał na szatę graficzną, a średniej jakości tekst opatrzony odpowiednimi grafikami mógł stać się pięknym albumem godnym polecenia. Niestety "artystyczna" wizja ilustacji jest niedowytrzymania. Portrety kreatorów mody to jakaś zbyt artystyczna wizja autora ilustracji. Niekiedy nie widać nawet twarzy a co dopiero z rozpoznaniem kogo przedstawia portret. Reasumując książka czyta się szybko i dobrze, można się z niej dowiedzieć ciekawych rzeczy (nic odkrywczego), ale szata graficzna i brak zdjęć torebek o których mowa sprawia że nie ma sensu po nią sięgać.
Czy ta recenzja była przydatna?
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Pamiętaj, że tylko recenzje, które są zamieszczone wyłącznie na naszej stronie, mogą wygrać 100 zł!
Sprawdź szczegóły w regulaminie.
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: PROFIT M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. j. z siedzibą w Warszawie (00-110) Plac Defilad 1, Metro Centrum, lok. 2002 D, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000127896
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.

Polecamy także:

Cena katalogowa: 36,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 22,20 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 39,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 31,88 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 39,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 26,82 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 49,99 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 31,06 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 39,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 26,27 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 44,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 27,90 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 36,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 27,57 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 39,99 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 29,36 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 44,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 30,06 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 39,99 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 24,02 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 39,99 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 27,61 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 39,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 24,37 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 39,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 27,59 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 39,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 26,09 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 44,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 30,03 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 39,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 24,75 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 44,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 27,92 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 42,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 29,08 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 44,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 29,36 zł
Status: Od ręki
 
Facebook Instagram Twitter YouTube