Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe

Diagnoza, analiza, scenariusz
B
Wydawnictwo: C.H. Beck Wydawnictwo Polska
Kategoria: książka
Seria wydawnicza: Ekonomia zarządzanie
Język książki: polski
Rok wydania: 2017
Wydanie: 1
ISBN: 9788325595333
Liczba stron: 434
Oprawa: Miękka
Wymiary: B5
79.14 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
79,14 zł
Cena katalogowa: 99,00 zł
Pozycja jest obecnie:
dostępna
Status:
dostępne od ręki
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 10,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 10,99 zł
Paczkomaty InPost od 11,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 11,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 12,99 zł
  • Opis produktu

W książce podjęto problematykę internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej. Istotne wydają się zwłaszcza rozważania nad działaniami marketingowymi dotyczącymi umiędzynarodowienia polskich przedsiębiorstw. W pracy zastosowano zarówno metody jakościowe, jak i ilościowe. Opierając się na wynikach oryginalnych badań empirycznych zidentyfikowano i scharakteryzowano czynniki, sposoby i motywy działań biznesowych i marketingowych w zakresie umiędzynarodowienia podmiotów na rynku Unii Europejskiej.

Monografia może zostać wykorzystana przez pracowników naukowych i studentów kierunków ekonomicznych zainteresowanych problematyką marketingu i biznesu międzynarodowego, jak również menedżerów polskich przedsiębiorstw prowadzących działalność zagraniczną lub planujących ekspansję na rynki krajów Unii Europejskiej.

Autor wykazał się doskonałą znajomością literatury, jest ona zróżnicowana, wielojęzyczna, właściwie dobrana i wykorzystana. Wysoko należy ocenić także to, że znając literaturę przedmiotu, Autor zidentyfikował lukę badawczą i w oparciu o nią sformułował cel badań, postawił hipotezy, zaprojektował i przeprowadził własne badania pierwotne. Jest w pełni kompetentny, aby prowadzić rozważania na temat internacjonalizacji przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej. Nie ma cienia wątpliwości co do trafności wyboru obszaru badawczego oraz kompetencji Autora w odniesieniu do znajomości literatury przedmiotu, omawianych zagadnień, warsztatu badawczego, umiejętności gromadzenia danych pierwotnych i wtórnych, ich analizowania, formułowania wniosków oraz ich uzasadniania. Wysoko należy ocenić stronę metodyczną pracy. Autor wykazał się również kwalifikacjami w zakresie metod statystycznych, w procesie przetwarzania informacji oraz formułowania i uzasadniania wniosków. Posiada umiejętność logicznego formułowania własnych sądów oraz ich uzasadniania. Ma dopracowany warsztat badawczy. Potrafi formułować problemy badawcze, projektować własne badania empiryczne oraz przetwarzać uzyskane dane stosując właściwe metody oraz testy statystyczne dla weryfikacji wyników. W końcowej, ogólnej ocenie pracy, można wyrazić bardzo pozytywną jej ocenę.

Prof. dr hab. Henryk Mruk
Katedra Zarządzania Międzynarodowego
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 134, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.
Facebook Instagram