Internacjonalizacja i marketing Uniwersytetów

Język książki: polski
Rok wydania: 2019
ISBN: 9788323347286
Liczba stron: 322
Oprawa: Miękka
34.08 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
34,08 zł
Cena katalogowa: 39,90 zł
Pozycja jest obecnie:
dostępna
Status:
24h
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
Paczkomaty InPost od 9,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 9,99 zł
  • Opis produktu
Tematyka niniejszej pracy zbiorowej oscyluje wokół obszaru szeroko pojętego marketingu uczelni. Należy zaznaczyć, że obszar ten – w dobie rosnącej konkurencji i globalizacji rynków – nabiera coraz większego znaczenia w procesie całościowego zarządzania uczelnią. Zmiany, jakie zaszły w polskim systemie szkolnictwa wyższego w 2018 roku, czyli wprowadzenie Ustawy 2.0, miały doprowadzić między innymi do wzrostu rozpoznawalności polskich uczelni za granicą. Oczywiście rozpoznawalność ta nie jest ściśle związana z obszarem marketingu uczelni i w dużej mierze zależy od innych czynników, takich jak: jakość publikacji naukowych, jakość kształcenia czy jakość badań naukowych. Działania marketingowe wzmacniają jednak wizerunek uczelni, przyczyniają się również do zwiększenia jej rozpoznawalności. Tematyka podjęta w tej książce jest aktualna, a zawarte w niej treści mogą pomóc w lepszym zrozumieniu tematu. Analizowana problematyka stanowi odzwierciedlenie licznych problemów i dylematów, jakie stoją przed zarządzającymi współczesnymi uczelniami.
Z recenzji prof. dr. hab. Bogdana Piaseckiego
recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Pamiętaj, że tylko recenzje, które są zamieszczone wyłącznie na naszej stronie, mogą wygrać 100 zł!
Sprawdź szczegóły w regulaminie.
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 134, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.

Polecamy także:

Cena katalogowa: 57,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 50,30 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 58,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 45,13 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 49,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 46,42 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 65,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 58,60 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 119,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 101,92 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 50,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 37,68 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 63,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 47,41 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 68,00 zł
68,00 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 24,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 18,80 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 50,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 37,68 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 37,80 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 34,85 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 54,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 50,20 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 129,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 108,67 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 54,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 46,64 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 69,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 45,02 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 21,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 14,99 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 24,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 18,48 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 37,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 26,13 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 69,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 68,60 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 20,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 19,14 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 69,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 46,33 zł
Status: 24h
 
Facebook Instagram Twitter YouTube