Inteligentny emocjonalnie menedżer
Jak rozwinąć i wykorzystać cztery kluczowe umiejętności zarządzania ludźmi
The Emotionally Intelligent Manager
Kategoria:
Język książki: polski
Rok wydania: 2009
Wydanie: 1
ISBN: 9788375102437
Liczba stron: 304
Oprawa: oprawa twarda
37.98
PLN
Cena w niePrzeczytane.pl:
37,98 zł
Cena katalogowa:
39,90 zł
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy: |
Paczka w RUCHu |
od 5,99 zł |
InPost - przesyłka kurierska |
od 10,99 zł |
Poczta Polska Odbiór w punkcie |
od 10,99 zł |
Paczkomaty InPost |
od 11,99 zł |
Poczta Polska doręczenie pod adres |
od 11,99 zł |
FedEx - przesyłka kurierska |
od 12,99 zł |
NAUCZ SIĘ WYKORZYSTYWAĆ EMOCJE I ZOSTAŃ SKUTECZNIEJSZYM MENEDŻEREM
Od zawsze byliśmy uczeni, że wobec emocji należy zachować ostrożność. Wyrażanie uczuć w pracy uważa się na ogół za zachowanie nieprofesjonalne. David Caruso i Peter Salovey obalają ten pogląd. Ich zdaniem emocje stanowią integralną część myślenia, rozumowania i inteligencji. Że to od stopnia rozwinięcia czterech związanych z nimi umiejętności - rozpoznawania uczuć, wykorzystywania ich do usprawnienia procesu myślenia, rozumienia ich oraz zarządzania nimi ? zależy nasz zawodowy sukces. I nie ma tu znaczenia, czy jesteśmy menedżerami, dyrektorami, czy szeregowymi członkami zespołu.
DAVID R. CARUSO,psycholog zarządzania, członek zespołu badawczego na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Yale. Zajmuje się głównie szkoleniem wyższej kadry kierowniczej, rozwijaniem zdolności przywódczych oraz oceną przebiegu kariery zawodowej.
PETER SALOVEY, profesor psychologii i dziekan Wydziału Nauk Humanistycznych Uniwersytetu Yale, jest autorem pierwszych artykułów naukowych na temat inteligencji emocjonalnej (we współpracy z Johnem D. Mayerem). To właśnie on wprowadził to pojęcie do psychologii. Uważany jest za główny autorytet w kwestiach psychologicznych konsekwencji nastroju i emocji, jak też psychologii zdrowia.