Innowacje pedagogiczne w międzynarodowych raportach edukacyjnych
Innowacje pedagogiczne w międzynarodowych raportach edukacyjnych

Innowacje pedagogiczne w międzynarodowych raportach edukacyjnych

EAN: 9788389501387
Okładka: Miękka
Data wydania: 2009
Język: polski
Ilość stron: 158
Wydawnictwo: ŻAK – Wydawnictwo Akademickie
19.52
PLN
23,10 zł
19,52 zł
Oszczędzasz: 15% (3 zł)
Najtańsza wysyłka od: 9,99 zł

Koszt dostawy:

InPost Paczkomaty 24/7 od 9,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 10,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 11,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 12,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 15,99 zł
książka niedostępna

Opis produktu

Współczesne systemy oświatowe muszą być dostosowane do zmieniających się warunków: politycznych, społecznych, technicznych,kulturowych i społecznych. Od wielu lat twórcy raportów edukacyjnych proponują rozwiązania które zmierzają do doskonalenia: celów, treści, zasad, metod i form edukacyjnych. W drugiej połowie XX wieku powstały między innymi: raport Edgara Faure'a "Uczyć się, aby być" (1975), raport Klubu Rzymskiego Uczyć się -bez granic. Jak zewrzeć "lukę ludzką"?(l9S2), raport UNESCO ,Jźdukacja:jest w niej ukryty skarb (1998), raport Komisji Europejskiej pouczenie i uczenie si e. Na drodze do uczącego się społeczeństw'a''(1997) oraz raport Federico Mayora,przyszłość świata" (2001). Co z tego wynika dla polskiej edukacji? Czy problemy postulowane w cytowanych raportach są aktualne i warte rozważenia?

Recenzje

Średnia ocena:
Łącznie oddano głosów:
Data ostatniej:

Twoja ocena:

Twoje imię lub pseudonim:
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Przed dodaniem recenzji zapoznaj się z regulaminem.