Ideologie w słowach i obrazach
Ideologie w słowach i obrazach

Ideologie w słowach i obrazach

EAN: 9788322930083
Okładka: Miękka
Data wydania: 2013
Język: polski
Ilość stron: 296
Wydawnictwo: WUW – Uniwersytet Wrocławski
12.37
PLN
15,00 zł
12,37 zł
Oszczędzasz: 18% (3 zł)
Najtańsza wysyłka od: 5,99 zł

Koszt dostawy:

Paczka w RUCHu od 5,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 9,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,99 zł
InPost Paczkomaty 24/7 od 10,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 11,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 14,99 zł
książka niedostępna

Opis produktu

Oblicza Komunikacji to seria wydawnicza przygotowywana w Instytucie Filologii Polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego przez językoznawców badających komunikację spo łeczną. Najważniejszym celem serii jest wypracowanie międzydyscyplinarnych narzędzi pozwalających opisywać wszelkie przejawy i aspekty dyskursu, dlatego kolejne monografi e są zwieńczeniem spotkań i dyskusji specjalistów reprezentujących różne dyscypliny naukowe i ośrodki akademickie. Tematyka serii mieści się w ramach szeroko rozumianej
komunikacji społecznej, a w polu widzenia autorów znajdują się takie kwestie, jak metodologie badań nad komunikowaniem, ideologizacja języka i innych kodów
semiotycznych, media tyzacja kultury i rzeczywistości społecznej, perswazyjne i manipulacyjne aspekty języka, tekstu i dyskursu.

Recenzje

Średnia ocena:
Łącznie oddano głosów:
Data ostatniej:

Twoja ocena:

Twoje imię lub pseudonim:
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Przed dodaniem recenzji zapoznaj się z regulaminem.