Hakerstwo

Hacking.
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Seria wydawnicza: Media cyfrowe
Język książki: polski
Rok wydania: 2011
Wydanie: 1
ISBN: 9788301166816
Liczba stron: 176
Oprawa: Miękka
39.49 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
39,49 zł
Cena katalogowa: 49,00 zł
Pozycja jest obecnie:
dostępna
Status:
24h
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,59 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 7,59 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 8,59 zł
Paczkomaty InPost od 8,59 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 9,59 zł
  • Opis produktu
Od włamań do najlepiej strzeżonych komputerów służb bezpieczeństwa i firm komputerowych do ruchów na rzecz Wolnego Oprogramowania ? współczesne hakerstwo ma wiele twarzy. Zamiast angażowania się w dotychczasowe debaty o etycznym aspekcie obchodzenia zabezpieczeń, autor analizuje społeczne, polityczne, kulturalne i ekonomiczne aspekty kultury hakerskiej. Książka pokazuje, że współczesne hakerstwo nie jest jedynie odzwierciedleniem innych istniejących trendów kulturalnych i ideologii ? jak cyberpunk czy anarchizm i komunitarianizm ? ale czynnikiem aktywnie kształtującym sposób, w jaki się komunikujemy i gromadzimy informacje. ?Hakerstwo? jest pasjonującą lekturą zarówno dla tych, którzy chcą ?odczarować? ten okryty złą sławą temat jak i dla entuzjastów informatyki.

Tim Jordan ? socjolog wykładający na Open University, specjalizujący się w badaniu internetowych ruchów społecznych

Postaramy się dociec, w jaki sposób hakerstwo jest wykorzystywane do wywierania wpływu na społeczeństwo poprzez takie działania jak: cyberwojna, cyberterroryzm, haktywizm oraz cyberprzestępczość. Poddamy także analizie aspekty hakerstwa ? które nie są związane z programowaniem ani korzystaniem z komputera ? badając powiązania pomiędzy Creative Commons, hakerami, którzy nie programują, proletariatem programistów oraz subkulturami hakerskimi. Wreszcie, wszystkie te różnorodne składniki zestawimy, aby określić sens i znaczenie hakerstwa.
[fragment tekstu]

?media cyfrowe? to pierwsza na polskim rynku seria wydawnicza na temat wpływu mediów cyfrowych na społeczeństwo i sposobach komunikacji międzyludzkiej. Każdy z tomów zajmuje się jednym z fenomenów związanych z rozwojem technologii cyfrowych. Autorów nie zadowalają uogólnienia, komunały i fantastyczne wizje przyszłości. ?media cyfrowe? są wyważonym połączeniem najnowszej wiedzy technicznej i rzetelnych badań społecznych prowadzonych przez specjalistów, napisanych dla wszystkich zainteresowanych tematyką, a nie będących specjalistami.
recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Pamiętaj, że tylko recenzje, które są zamieszczone wyłącznie na naszej stronie, mogą wygrać 100 zł!
Sprawdź szczegóły w regulaminie.
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 134, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.

Polecamy także:

Cena katalogowa: 39,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 36,30 zł
Status: 48h
 
Cena katalogowa: 58,80 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 47,82 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 26,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 25,63 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 69,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 60,76 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 39,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 28,96 zł
Status: 48h
 
Facebook Instagram Twitter YouTube