HOMO CREATIVUS. 40 technik podkręcania umysłu

Ignore Everybody: and 39 Other Keys to Creativity
Tłumaczenie: Stępkowska Edyta
Wydawnictwo: Helion - Sensus
Rok wydania: 2011
ISBN: 978-83-246-3230-5
Liczba stron: 176
Oprawa: Miękka
30.36 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
30,36 zł
Cena katalogowa: 34,90 zł
książka niedostępna
zapytaj o książkę
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,59 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 7,59 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 8,59 zł
Paczkomaty InPost od 8,59 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 9,59 zł
  • Opis produktu
Gdy wszystko staje się towarem, znaczenia nabiera umiejętność tworzenia i dostarczania wartości. Oznacza to zdolność do myślenia kreatywnego i budowania czegoś nowego
Edward de Bono
  • Można kupić uznanie, ale nie pasję
  • Nigdy nie porównuj tego, co masz w środku, z tym, co ktoś inny ma na zewnątrz
  • Jeśli zaakceptujesz ból, to będziesz mniej cierpiał
  • Każdy ma swój własny Mount Everest, którego zdobycie stanowi cel życia
  • Ciesz się, że nie jesteś znany, dopóki możesz
  • Wyprzedzaj kulturę, tworząc kulturę
Umysł jest jak spadochron. Nie działa, jeśli nie jest otwarty.
Frank Zappa

Człowieku! Istoto twórcza! Ty jesteś jak fala, kiedy wzmożonym przypływem kreatywnego myślenia dajesz dowód na istnienie własnego geniuszu. I na zawsze zmieniasz - choćby swój osobisty - świat. Jednak jak masz wreszcie wybrać własną drogę, skoro zewsząd dźgają Cię w oko nachalne drogowskazy? Unikaj sztampy, to prosta ścieżka do najbardziej banalnych pomysłów. Nie daj się zmylić krzywdzącym stereotypom. I na sto tysięcy beczek prochu - bierz nogi za pas przy najmniejszym objawie konwencjonalności. Konwencjonalność to więzienie dla kreatywnego umysłu.

Skąd będziesz miał pewność, że Twój pomysł jest strzałem w dziesiątkę, skoro dopiero co powstał w Twojej głowie? Popatrz na innych. Nie będą zachwyceni. Dobre pomysły zmieniają układ sił w relacjach między ludźmi. Dlatego zawsze na początku budzą opór. Jak wobec tego w cynicznym i unikającym ryzyka świecie pojawiają się przełomowe idee? Co je inspiruje? Czego potrzeba, żeby zarabiać na życie własną kreatywnością?

Pogadaj o tym z autorem - kiedy Hugh MacLeod był młodym, próbującym się wybić copywriterem, przesiadując w barach, zaczął gryzmolić na odwrotach wizytówek. Te rysunki ostatecznie doprowadziły do powstania popularnego bloga (GapingVoid) i stały się sławne ze względu na trafność oraz humor zawartych w nich obserwacji. Dzisiaj MacLeod wypowiada się na temat wszystkiego, od marketingu aż po sens życia, ale jednym z jego głównych zainteresowań jest kreatywność. Jego pierwsza książka to rozwinięcie najbardziej błyskotliwych obserwacji, najzabawniejszych rysunków i najlepszych rad.

  • Sprzedać jest trudniej, niż się wydaje. Zmiękczanie swojego produktu, żeby stał się bardziej "user friendly", sprawi jedynie, że ludziom będzie się mniej podobał.
  • Jeśli twój biznesplan zakłada, że nagle zostaniesz "odkryty" przez jakąś grubą rybę, prawdopodobnie się nie powiedzie. Nikt nie odkrywa niczego nagle. Wszystko rodzi się powoli i w bólach.
  • Nie staraj się wyróżnić w tłumie: w ogóle unikaj tłumów. Nie ma sensu robić tego samego, co 250 tysięcy innych młodych ludzi pełnych nadziei, i czekać, aż stanie się cud. Wszystkie istniejące modele biznesu są złe. Znajdź nowy.
  • Pomysł nie musi być wielki. Musi jedynie być Twój. Znacznie więcej osób pociąga niezależność twórcy niż samo dzieło. Kiedy poznasz czterdzieści kluczy do rozwinięcia kreatywności, będziesz gotów uwolnić drzemiącego w Tobie geniusza i wypuścić go w świat. Nikomu na tym nie zależy? Zrób to dla siebie!
recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Pamiętaj, że tylko recenzje, które są zamieszczone wyłącznie na naszej stronie, mogą wygrać 100 zł!
Sprawdź szczegóły w regulaminie.
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 134, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.

Polecamy także:

Cena katalogowa: 59,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 40,53 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 57,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 41,80 zł
Status: 48h
 
Cena katalogowa: 45,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 32,49 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 16,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 9,33 zł
Status: 48h
 
Cena katalogowa: 90,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 72,71 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 24,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 22,94 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 129,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 108,21 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 25,20 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 23,20 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 949,50 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 769,09 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 19,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 13,41 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 16,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 9,91 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 24,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 14,94 zł
Status: 48h
 
Cena katalogowa: 34,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 20,94 zł
Status: 48h
 
Cena katalogowa: 39,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 26,24 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 16,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 9,25 zł
Status: 48h
 
Cena katalogowa: 12,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 8,82 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 69,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 48,65 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 39,20 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 31,59 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 22,35 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 16,23 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 39,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 23,16 zł
Status: 48h
 
Facebook Instagram Twitter YouTube