Gra w media między informacją a deformacją

Wydawnictwo: STENTOR
Język książki: polski
Rok wydania: 2007
ISBN: 9788389315892
Liczba stron: 148
Oprawa: Miękka
30.17 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
30,17 zł
Cena katalogowa: 33,00 zł
książka niedostępna
zapytaj o książkę
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 4,59 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 8,59 zł
Paczkomaty InPost od 9,59 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,59 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 11,59 zł
  • Opis produktu
Gra w media to książka napisana przez dziennikarzy, ale z perspektywy odbiorców. Jest próbą odpowiedzi na pytania o faktyczną siłę czwartej władzy w kreowaniu rzeczywistości nie tylko medialnej.
Czytelnik znajdzie tu omówienie charakterystycznych cech nowoczesnych mediów, takich jak: globalizacja zasięgu, homogenizacja treści, unifikacja formy przekazu, zacieranie granicy między gatunkami wypowiedzi. Media ukazane są tu także jako produkt uczestniczący w grach rynkowych i ulegający często dyktatowi opłacalności.
Do książki dołączono „Subiektywny słowniczek terminów medialnych”. Autorzy krótko, zrozumiale, a przy tym dowcipnie wyjaśniają takie terminy, jak cytowalność, edutainment, forszpan, infografika, lans, product placement, standuper, a także wiele innych. Nazwy te zachowały obce brzmienie, ale coraz częściej przenikają do codziennego języka, nasza rzeczywistość coraz wyraźniej jest bowiem naznaczona stałą obecnością mediów.

Współczesne media są jak lustra, tyle że... weneckie. Po jednej stronie zwierciadlana tafla, ale po drugiej już tylko zwykła szyba, przez którą można obserwować ludzi zapatrzonych w odbicia, samemu pozostając niewidzialnym. Tak właśnie media – uchodzące za zwierciadła rzeczywistości – obserwują swoich odbiorców. I wiedzą o nich niemal wszystko, co potrzebne, by coś im sprzedać lub do czegoś ich przekonać. Natomiast odbiorcy o tym, co dzieje się po drugiej stronie lustra, wiedzą niewiele. Czy dla własnego dobra powinni wiedzieć więcej? Równie dobrze można spytać, czy warto siadać do gry hazardowej bez znajomości jej reguł (fragment książki Gra w media. Między informacją a deformacją).
recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Pamiętaj, że tylko recenzje, które są zamieszczone wyłącznie na naszej stronie, mogą wygrać 150 zł!
Sprawdź szczegóły w regulaminie.
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: PROFIT M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. j. z siedzibą w Warszawie (00-110) Plac Defilad 1, Metro Centrum, lok. 2002 D, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000127896
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.

Polecamy także:

Cena katalogowa: 19,99 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 10,75 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 92,56 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 75,62 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 26,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 16,43 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 36,91 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 24,32 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 37,91 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 22,56 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 34,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 23,35 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 32,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 19,87 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 34,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 19,37 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 14,99 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 9,57 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 19,99 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 9,05 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 42,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 29,52 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 39,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 26,84 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 59,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 40,89 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 39,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 29,94 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 39,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 27,30 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 44,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 28,78 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 41,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 29,06 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 11,55 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 9,42 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 39,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 26,09 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 24,99 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 16,40 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 36,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 24,42 zł
Status: Od ręki
 
Facebook Instagram Twitter YouTube