English for customer care + cd

Wydawnictwo: BC Edukacja
Kategoria: książka
Seria wydawnicza: Business English
Język książki: angielski
Rok wydania: 2007
ISBN: 9788361059042
Liczba stron: 80
Oprawa: Miękka
32.41 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
32,41 zł
Cena katalogowa: 36,75 zł
książka niedostępna
zapytaj o książkę
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 4,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 10,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 11,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 12,99 zł
Paczkomaty InPost od 14,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 19,99 zł
  • Opis produktu
English for Customer Care powstał z myślą o osobach pracujących przy bezpośredniej obsłudze klienta. Specyficzne dla takich sytuacji zwroty i opanowanie stosownych technik komunikacyjnych bardzo przydadzą się w rozmowie z klientem w dziale sprzedaży, w sklepie, banku, hotelu, podczas rozmowy telefonicznej w call center, a także przy obsłudze infolinii.
Publikacja zawiera m.in. przykładowe scenariusze rozmów (także telefonicznych) nagranych na załączonej płycie CD.
recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 134, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.
Facebook Instagram