Efektywna komunikacja pisemna w biznesie
Efektywna komunikacja pisemna w biznesie

Efektywna komunikacja pisemna w biznesie

Praktyczny poradnik dla tych , którzy nie lubią tracić czasu
Tytuł oryginalny: TEN MINUTE GUIDE TO EFFECTIVE BUSINESS WRITING
EAN: 8388170686
Okładka: Miękka ze skrzydełkami
Data wydania: 2013
Język: polski
Ilość stron: 141
Wydawnictwo: K.E. LIBER
31.40
PLN
35,00 zł
31,40 zł
Oszczędzasz: 10% (4 zł)
Najtańsza wysyłka od: 11,99 zł

Koszt dostawy:

InPost Paczkomaty 24/7 od 11,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 15,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 15,99 zł
książka niedostępna

Opis produktu

Efektywna Komunikacja Pisemna w Biznesie to poradnik dla menedżerów , dla których istotne są natychmiastowe rezultaty.Dzięki dziesięciominutowym lekcjom dowiesz się jak skutecznie posługiwać się różnymi formami komunikacji pisemnej , tak aby sprostać wymogom twojej organizacji i klientów. Umiejętności te pozwolą i pomogą w pisaniu skutecznych notatek , memorandów , listów elektronicznych , prezentacji.

Recenzje

Średnia ocena:
Łącznie oddano głosów:
Data ostatniej:

Twoja ocena:

Twoje imię lub pseudonim:
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Przed dodaniem recenzji zapoznaj się z regulaminem.