E-usługi a społeczeństwo informacyjne
E-usługi a społeczeństwo informacyjne

E-usługi a społeczeństwo informacyjne

EAN: 9788372519825
Okładka: Miękka
Data wydania: 2016
Język: polski
Ilość stron: 174
Wydawnictwo: DIFIN Spółka Akcyjna
29.59
PLN
38,00 zł
29,59 zł
Oszczędzasz: 22% (8 zł)
Najtańsza wysyłka od: 9,99 zł

Koszt dostawy:

InPost Paczkomaty 24/7 od 9,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 10,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 11,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 12,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 15,99 zł
książka niedostępna

Opis produktu

Opracowanie poświęcone jest zachowaniom konsumentów na rynku e-usług w Polsce. Rozwój e- usług przedstawiono na tle zmian, jakie dokonują się w obszarze budowania społeczeństwa informacyjnego i zachowań e-konsumentów. Zawiera problemy, które wydawały się najistotniejsze dla podejmowanej problematyki. Menedżerom powinna pomóc w coraz szerszym wykorzystaniu internetu w działalności marketingowej. Publikacja wnosi bardzo ważną i potrzebną wiedzę o nowych sferach i możliwościach działania – w perspektywie ich dynamicznego rozwoju we współczesnej gospodarce.

Inne tego autora:

37,99 zł
22,21 zł
37,99 zł
22,21 zł
19,99 zł
12,50 zł
37,99 zł
22,20 zł
33,00 zł
28,21 zł
od ręki
37,99 zł
22,22 zł
86,01 zł
73,54 zł
od ręki
29,95 zł
20,94 zł
36,99 zł
22,45 zł

Recenzje

Średnia ocena:
Łącznie oddano głosów:
Data ostatniej:

Twoja ocena:

Twoje imię lub pseudonim:
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Przed dodaniem recenzji zapoznaj się z regulaminem.